המשטרה הצבאית בלבנון עצרה קצין בדרגת המקבילה לרב סרן, בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל, כך דווח הבוקר (שני) בעיתון הלבנוני "אל-אחבר". על פי הדיווח, הוא נחשד בין היתר בשחרור עצורים בתמורה לסכומי כסף גדולים. עוד פורסם, בכלי התקשורת הקשור לחיזבאללה, כי בתום חקירה ענפה, נעצרו גם קצינים נוספים בצבא, בחשד כי היו חלק מהחולייה של אותו קצין. 

על פי הדיווח, המודיעין הצבאי חשף את מעורבותו של הקצין הביטחון בתיקי שחיתות. עם פתיחת תיק החקירה, התברר להם כי הקצין, שכונה באותיות א.ד, היה משחרר עצורים ואף מוחק שמות של דרושים לחקירה בגין שיתוף פעולה עם ישראל.
עוד נטען כי הקצין נחקר תחילה ביחידה בה הוא משרת, ובתום החקירה הוא שוחרר למטרת מעקב אחריו. גורמי החקירה ניצלו את הזמן שחלף בין שחרורו ממעצר לבין מעצרו השני, לפני כשלושה שבועות, כדי לאסוף ראיות נוספות. הוא הועבר לכלא ריחאנייה, בו הוא שוהה כעת. 

במסגרת החקירה, נעצרו גם אישה וארבעה גברים, והתברר כי לחמישה יש קשרים עם הקצין העצור. במהלך החקירה, שוחררו שלושה מהעצורים, גברים בני אותה משפחה. עם זאת, הקצין, ושני העצורים הנותרים - גבר ואישה, נותרו במעצר. הפרשה הזו מקבלת עדיפות בקרב הקצונה הבכירה בלבנון, ובדיווח נאמר כי מפקד הצבא ג'וזף עאון ביקש שלא להקל ראש עם הפשעים והחשדות המיוחסים לקצין.