הרשתות החברתיות בעולם הערבי עוסקות בשחרורה של הצעירה הפלסטינית עהד תמימי, שריצתה שמונה חודשי מאסר לאחר שתקפה חיילים. דיונים רבים השוו בינה לבין אחרים שנכלאו בבתי הכלא של משטר אסד, ובמקומות נוספים, ברחבי סוריה. צלם פעיל חברתי סורי בשם יאסר ורדה צייץ: "ישראל שחררה אותה כשהיא בריאה ושלמה". הוא הוסיף וכתב כי "היא שוחררה בעוד שאלפי פלסטינים נהרגים בבתי הכלא של אסד".
נדאל אל-עמרי, עיתונאי המתגורר בדרעא, השווה בין האכזריות של המשטר הסורי, לבין היחס שתמימי קיבלה. "ישנו הבדל בין בתי הכלא בישראל לבין אלה של משטר אסד. עהד תמימי ברת מזל כי היא נכלאה בישראל ולא בסוריה", צייץ. עשרות ציוצים אחרים התייחסו לכך שהיא עלתה במשקל בזמן שריצתה את מאסרה. "היא לא עונתה ולא נאנסה, היא עלתה במשקל בכמעט תשעה קילוגרמים, שערה ופניה יפים יותר", כתב מהדי מג'יד.
אימאן קייס, שיש לו למעלה ממאה אלף עוקבים בטוויטר, התייחס אף הוא לנושא. "היא אמרה שבזמן המאסר, היא למדה לאהוב את החיים", הסביר, "בניגוד אליה, הכלואים בבתי הככלא במדינות הערביות, מגיעים לעיתים למצב שבו הם מתחרטים שנולדו". פעיל אחר הוסיף כי "הלוואי שהאנשים בסוריה היו נעצרים על ידי כוחות הכיבוש הציוני, הם היו עולים במשקל בכלא, ולא נכללים ברשימת האלפים שנרצחו בבתי הכלא של אסד".