סכסוך משפחתי בבית הלבן? אחרי שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הטיל ספק באינטליגנציה של כוכב הכדורסל לברון ג'יימס, נראה כי דווקא הגברת הראשונה לוקחת צד בעימות, ולא את זה של בעלה. דוברת של מלניה טראמפ אמרה בהצהרה כי "לברון ג'יימס פועל על מנת לעשות דברים טובים" בבית הספר החדש שהקים בעיר הולדתו, אקרון, אוהיו. הדוברת הוסיפה כי מלניה מוכנה לבקר בבית הספר.

"נראה שלברון עושה דברים טובים למען דור העתיד, וכמו שתמיד עשתה, הגברת הראשונה מעודדת את כולם לדו שיח פתוח על הנושאים העומדים בפני ילדים היום", אמרה הדוברת, סטפני גרישם. 
דבריה של רעיית הנשיא באים שעות ספורות בלבד אחרי שטראמפ תקף את כוכב הכדורסל בטוויטר ותהה לגבי חוכמתו. "לברון רואיין ע"י האיש הכי טיפש בטלוויזיה, דון למון. הוא גרם ללברון להיראות חכם, וזה לא קל לעשות". לאחר מכן הוסיף הנשיא כי הוא "אוהב את מייק" (i like mike) כשהוא מתייחס למייקל ג'ורדן. 

אלא שדווקא הכדורסלן הכי גדול בכל הזמנים יצא להגנתו של לברון ואמר כי "הוא עושה עבודה מדהימה עבור הקהילה שלו". 
למון הגיב לציוץ של טראמפ. "מי הטיפש האמיתי? אדם ששם ילדים בכיתות או אדם ששם ילדים בכלובים"", כתב איש CNN בטוויטר, כשהוא מתייחס לפרשת מעצרם של ילדי מהגרים בכלובים, שהרעישה את ארצות הברית לפני מספר שבועות.
גם הרשת עצמה הגיבה לדברי הנשיא וצייצה בתגובה כי "נראה שהגברת הראשונה החזיקה את השלט אתמול בערב".