סגן יו"ר מפלגת הלייבור הבריטית, טום ווטסון, ממשיך להפעיל לחץ של מנהיג מפלגתו, ג'רמי קורבין וקורא לו לפעול נגד האנטישמיות הפושה במפלגה. "פעל נגד האנטישמיות או שהמפלגה תיעלם למערבולת של בושה נצחית", אמר ווטסון בראיון לאובזרבר. קורבין ספג ביקורת קשה מארגונים יהודיים בבריטניה, על מה שהם מכנים הסובלנות שלו לאנטישמיות הפושה במפלגת האופוזיציה. 

ווטסון אמר בראיון שהמפלגה "חייבת לבחון את עצמה טוב, לעמד לצד מה שנכון ולהציג את המפלגה כראויה לשלוט - או להיעלם למערבולת של בושה נצחית ומבוכה". סגנו של קורבין הוסיף כי "אני חושב שחשוב מאוד שכולנו נעבוד ביחד על מנת להרגיע את אי ההסכמה הזו".
ווטסון קרא לקורבין לאמץ במלואה את ההגדרה המקובלת בינלאומית לאנטישמיות, שבלייבור יש חששות לגבי חלק ממנה, אבל פתחה בדיונים מחודשים על מנת לענות לטענות הקהילה הבינלאומית. 

היום שיגר קורבין מסר מצולם לחברי המפלגה היהודים, ובו חזר על הבטחתו למגר את האנטישמיות במפלגה "לעולם", לאחר שניסיון דומה בוצע ביום שבת, אולם לא נענה על ידי הארגונים היהודים, שקראו למעשים - לא לדיבורים.
במסר שהעביר היום, קורבין לא התייחס להגדרה לאנטישמיות, אבל התנצל על הפגיעה שחשים ררבים בקהילה ונדר להאיץ את הטיפול המשמעתי ולמגר את האנטישמיות. "אנשים שמשתשמשים ברעל אנטישמי צריכים להבין: אתם לא עושים זאת בשמי, או בשם המפלגה שלי. אתם לא תומכינו", אמר.