סאלח חאטר בן ה-29, מהגר מסודן, הוא החשוד בדריסתם של מספר אזרחים בריטים מחוץ לבניין הפרלמנט בלונדון, כך פורסם הבוקר (רביעי) בבריטניה. ככל הנראה, הוא נסע במהלך הלילה לאזור הפרלמנט ושהה במקום במשלך יותר משעה וחצי עד שפגע ברוכבי האופניים בלב ווסמינסטר.



לפי ה"טלגרף", חאטר, החשוד בביצוע מעשה טרור, אהב מוסיקה מערבית וכדורגל, והתגורר בדירה קטנה מעל בית קפה בברמינגהאם, שם ניהל חנות. אחד מעובדי בית הקפה אמר כי המשטרה ביקרה במקום ולקחת מספר ראיות ממנו, כולל מחשב.




קציני משטרה ניהלו את החיפושים בשתי כתובות בעיר ובבית מגורים בנוטינגהאם, בו מתגוררים שישה מהגרים סודנים, במסגרת החקירה. החשוד, שאינו משתף פעולה עם קצינים, לא היה ידוע לשירותי הביטחון המקומיים.

במהלך האירוע, שנחשד כפיגוע טרור, נפצעו שלושה בני אדם, זאת לאחר שרכבו של החשוד התנגש בעוצמה במחסום סמוך לפרלמנט בבירת בריטניה. כוחות משטרה רבים הוזנקו למקום ועצרו את נהג הרכב הדורס, ובסריקות לא נמצא נשק באזור. מאוחר יותר החקירה הועברה לידי היחידה ללוחמה בטרור של בריטניה.

זמן קצר לאחר הדריסה הופצו צילומים ברשתות החברתיות, שהראו כוחות משטרה חמושים רבים שהגיעו לזירה, ליד המבנה שממוקם במרכז לונדון, כאשר במקביל הטלוויזיה בבריטניה פרסמה תיעוד בו נראים השוטרים כשהם עוצרים את הנהג הדורס באקדחים שלופים.