תומכי המחתרת האירית, ה-IRA, שרפו את דגלי ישראל ובריטניה במדורה ענקית בעיר דרי שבצפון אירלנד. ה-BBC הציג היום (חמישי) צילומי וידאו של שריפה ענקית שהוצתה באזור הבוגסייד הקתולי של העיר. קהל של אלפים הריע בעת שהתרחשה התקרית. המדורה כללה, לצד דגלי ישראל, זרי זיכרון לחללי הצבא הבריטי שנגנבו מאנדרטה, וכן את שמותיהם של ארבעה שוטרים בריטים שנרצחו על ידי קבוצות טרור קתוליות, ודגל של קמפיין הבחירות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.
מאוחר יותר הושלכו שלוש פצצות תבערה בעיר וחשוד אחד במעורבות בתקרית נעצר. פוליטיקאים מקומיים בצפון אירלנד, בה אירע סכסוך ארוך שנים בין בריטניה ותומכיה לבין ארגונים קתוליים חמושים, גינו את שריפת הדגלים. מפקד משטרת צפון אירלנד, פול מקרקן, אמר בתגובה לאירוע: "פשעי שנאה שגויים בכל הרמות ומשטרת הצפון אירלנד תעשה כל שביכולתה על מנת להבטיח שכל אדם, מכל מוצא, יחיה חופשי מפחד ומאפליה". 

בנו של סוהר שנרצח בסכסוך בצפון אירלנד, וששמו הוצת בתקרית, אמר בתגובה: "אבי ואנשים אמיצים אחרים ששמותיהם הוצתו במדורה שרתו את קהילתם בכבוד. זה עומד בניגוד גמור לאנשים שעשו את המעשה הזה". כזכור, ב-1972 ירו חיילים בריטים למוות ב-14 מפגינים קתולים באיזור הבוגסייד בדרי, במה שמכונים אירועי "יום שישי העקוב מדם". המחתרת האירית ניהלה קשרים ארוכי שנים עם ארגוני טרור פלסטינים שונים. מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה, ג'רמי קורבין, סירב בעבר לגנות את הטרור של ה-IRA.