חזרתו של קווין ספייסי למסכי הקולנוע, לראשונה מאז שפורסמו התלונות נגדו על הטרדות ותקיפות מיניות, הסתיימה במכה קשה בקופות, כאשר סרטו החדש "מועדון הנערים המיליארדרים" רשם הכנסות של 126 דולר בלבד בהקרנת הבכורה. בסרט החדש, המבוסס על סיפור אמיתי משנות השמונים על קבוצת נערים עשירים, שהקימו מועדון חברתי בדרום קליפורניה והפעילו מזימת פונזי, משחקים לצדו של ספייסי גם טארון אגרטון ("קינגסמן"), אנסל אלגורט ("בייבי דרייבר") וקארי אלווס ("הנסיכה הקסומה"). 

אולם צוות השחקנים המרשים לא סייע לסרט למשוך קהל כאשר בערב הבכורה שלו ביום שישי בעשר ערים ברחבי ארה"ב נרשמו הכנסות של 126 דולר בלבד, ממוצע של 12.60 דולר לכל בית קולנוע כאשר כל כרטיס עולה 9.27 דולרים. בבית קולנוע באנטיוך שבקליפורניה, ההכנסה עמדה על תשעה דולרים בלבד. גם במידלטון שבקונטיקט, שהגיעה למקום הראשון ברשימת ההכנסות, עמד הסכום על 45 דולר בלבד. נתונים אלו מצביעים על כך שפחות מ־15 בני אדם, טרחו להגיע לבתי הקולנוע על מנת לצפות בסרטו של ספייסי.

לא הצלחה בקופות. צילום: אינגאימג'


עדיין לא ברור אם הסיבה להכנסות הזעומות קשורה לעובדה שהסרט שוחרר ל־VOD בחודש שעבר או שמדובר במחאה של הצופים על השתתפותו של ספייסי, הנאשם עד כה בתקיפות מיניות של 15 גברים לפחות, כאשר חלק מהחקירות מתנהלות בבריטניה. בשל החקירות, פוטר השחקן זוכה האוסקר מהסדרה "בית הקלפים" ואף הוחלף ברגע האחרון בסרט "כל הכסף שבעולם". 


לפני שבועות אחדים הביעו בחברת ההפצה תקווה שפרשת ספייסי לא תשפיע על הצופים. "אנחנו מקווים שהצופים יקבלו בעצמם החלטה על הטענות הראויות לגנאי מעברו של אדם אחד, אבל לא על חשבון כל הצוות שמופיע בסרט", נמסר.