האם נשיא ארצות הברית צריך להיות מודאג מהסדר הטיעון עליו חתם הלילה עורך דינו לשעבר מייקל כהן, במסגרתו הודה כי שילם לנשותיו של טראמפ בהוראתו? אלון פנקס, קונסול ישראל בארצות הברית לשעבר, סבר שכן. בריאיון ל-103FM אמר היום (רביעי) פנקס כי "טראמפ צריך להיות מאוד מודאג. יש כאן מישור פוליטי ומשפטי שלכאורה מתלכדים אך הם גם נפרדים. זו מהלומה כפולה עבורו. מייקל כהן לא רק הורשע בהונאת בנקים והעלמות מס, הוא קם ואמר שהוא קיבל הוראה מפורשת מהמועמד הפדרלי לשלם דמי שתיקה לשתי נשים כשכסף יצא מכספי הקמפיין של טראמפ". 
עוד הוסיף: "החוק קובע בפירוש שראש הקמפיין נושא באחריות משפטית לכל הוראה בשימוש בכספי הקמפיין ולכן הפרשנות של דבריו של מייקל כהן היא שכהן הודה בפשע ואף הכיל בו את נשיא את ארצות הברית. כעת נשאלת השאלה אם נשיא ארצות הברית יכול לעמוד לדין".
"הדבר הראשון שעושים כששופטים מנהיג הוא להסתכל מי עומד סביבו", ציין, "מייקל פלין הודה, פאפאדופולוס הודה, גיטס הודה, מייקל כהן הודה ועוד. כל אלו מייצרים אווירה רעה לקראת בחירות האמצע לקונגרס".



"תוכנית מדינית שדומה למפלצת מלוך נס"

על התוכנית המדינית ('דיל המאה') שטרמפ יזם בין ישראל לפלסטינים, אמר: "מדובר בתוכנית מדינית שדומה למפלצת מלוך נס. כמה עשרות צילמו אותה, כמה עשרות נשבעו שראו אותה אך היא לא באמת קיימת. גם אם הנשיא טראמפ יציע תוכנית מדינית היא לא תהיה שונה ממתווה קלינטון שהפלסטינים דחו. אין כאן סיבוב פרסה. הנשיא אמר בנאומו שהוריד את ירושלים מעל סדר היום והגיע הזמן לתת לפלסטינים משהו".

"אני שמח שעברה השגרירות לירושלים כי שם מקומה, אך הוא לא הוריד אותה מהשולחן. אני לא רואה שום הצעה שישראל קיבלה וסירבה לה ואני גם לא רואה מישהו שיעשה את זה. מינו סך הכל שלושה אנשים טובים עם רצון טוב שאין להם ניסיון או את המעמד הפוליטי וגם אין להם בירוקרטיה שעובדת לטובתם", הסביר.