ההסתבכות המשפטית של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מעלה שוב את האפשרות של הדחתו בידי הקונגרס. בראיון לפוקס ניוז נשאל היום (חמישי) אם הוא מרגיש שיודח, וענה: אני לא יודע איך אפשר להדיח מישהו שעושה עבודה נהדרת". עוד אמר הנשיא כי אם יודח, "השווקים יקרסו וכולם יהיו עניים".

דבריו של טראמפ באים בעקבות העסקה של עורך דינו לשעבר, מייקל כהן עם הרשויות הפדרליות, במסגרתה הודה כי שילם דמי שתיקה לנשים עמן ניהל טראמפ רומן, ועשה זאת על פי הוראתו של הנשיא. 

על העסקה של עורך דינו לשעבר, אמר טראמפ, כי "כהן עשה עסק טוב כשהשתמש בשם שלי, כמו כולם. אחת הסיבות שאני מכבד כל כך את פול מנפורט היא שהוא עבר את המשפט שלו בלי להמציא עלי סיפורים. במשך 40-30 שנה צפיתי באנשים שמתהפכים על אחרים. הכל נפלא ואז הם מקבלים 10 שנים בכלא והם מתהפכים על מי שהכי גבוה".

טראמפ שב וחזר על טענתו כי ידע על דמי השדיקה לסטורמי דניאלס וקארן מקדוגל, איתן ניהל רומנים, רק לאחר שקרו, בניגוד לטענתו של כהן, שאמר כי פעל בהוראת הנשיא. "הדבר החשוב פה זה שהכסף לא יצא מקופת הקמפיין, אל זה היה כסף שלי", אמר טראמפ. 
 
"הנשיא אובמה עבר עבירת מימון בחירות הרבה יותר חמורה, אבל היה לא תובע כללי אחר והם ראו את העניין הזה לגמרי אחרת", האשים טראמפ ומתח ביקורת על התובע הכלליל שלו, ג'ף סשנס: "הוא פסל את עצמו, מה שהוא לא היה צריך לעשות, או לפחות להגיד לי מראש. הוא לקח את התפקיד ואז אמר 'אני הולך לפסול את עצמי'. איזה מן אדם עושה כזה דבר?". 
 
לדבריו, הסיבה היחידה שמינה את סשנס היתה שהוא חש נאמנות. "הוא היה מהתומכים המקוריים. הוא יודע שלא היתה קנוניה עם רוסיה. מה יצא ממנפורט? אין קנוניה. ומכהן? אין קנוניה".