מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא היום (ראשון) נאום לרגל מה שכונה "ציון שנה לשחרור אזור הגבול עם סוריה משליטת דאעש וג'בהת א-נוסרה", בו שוב תקף את ישראל וטען כי אין ביכולתה לצאת למערכה נוספת בלבנון. "יכולתו של הצבא הישראלי התפתחה באופן משמעותי, אך הוא אינו יכול להימנע מתבוסה", אמר נסראללה.
לדבריו של מזכ"ל חיזבאללה, כ-44,000 חיילים ישראלים טופלו אצל פסיכיאטרים בשנה שעברה. "האויב הציוני חווה משבר של גיוס חיילים קרביים", אמר, "מחקרים ציוניים מראים כי אחוז גדול של חיילים מעדיפים להתגייס ליחידות לא לוחמות. הנוער לא מוכן להקריב את עצמו. עוד מציגים המחקרים, שהחיילים מתקשים להתמודד עם חוסר האמון בינם לבין הקצינים".

"מתכננים לביים מתקפה כימית בסוריה"
"הצבא הזה אינו יכול לפתוח במערכה חדשה מאז 2006", הוסיף נסראללה. כמו כן, הוא התייחס למצב הפנים לבנוני וגם למה שכינה התמיכה של ארצות הברית במערכה בתוך לבנון. לדבריו, וושינגטון התערבה כדי למנוע מהצבא הלבנוני להילחם מול ארגוני הטרור. לדבריו, מי שהביס את דאעש בסוריה הוא מי שנלחם נגדו ולא האמריקאים. "בכל פעם שדאעש גסס, מסוקי קרב אמריקאים הגיעו כדי להציל אותו".

נסראללה האשים עוד כי "המערב מתכנן לביים מתקפה כימית על מנת לתקוף את סוריה וכי הם בוחרים להישאר בשקט מול הפשעים המבוצעים נגד הילדים בתימן".

בנאומו, הוסיף ואמר כי הוא תוהה מה היה נגרם למדינות המפרץ, לו היו ג'בהת א-נוסרה ודאעש מנצחים בסוריה ובעיראק.