כמעט 40 אחוזים מיהודי בריטניה "שוקלים ברצינות" להגר מהמדינה אם ג'רמי קורבין יהיה ראש הממשלה, כך עולה מסקר של ה"ג'ואיש כרוניקל". על פי התוצאות, יהודים בני 54-35 הם הכי מודאגים מהאפשרות שמנהיג הלייבור ינהל את המדינה, כשחצי מהם אומרים כי הגירה היא אפשרות מוחשית מאוד. בבריטניה חיים כ-290 אלף יהודים. בין הנשים היהודיות, החשש מעלייתו של קורבין לשלטון גדול עוד יותר, כש-44% אומרות כי ישקלו ברצינות לעזוב את הממלכה המאוחדת. 



הנסקרים נשאלו "הם ישקלו ברצינות לעזוב את בריטניה אם ג'רמי קורבין יהיה ראש ממשלה או לא. 38.5 אחוזים ענו שכן. ב-2015, לאחר מתקפת הטרור בפריז ותשעה חודשים לפני שקורבין נבחר לראשות הלייבור, נערך סקר דומה בו ענו רק 11% מהיהודים שהם שוקלים ברצינות לעזוב. 
הסקר מאשש את דבריו של הרב הראשי לשעבר של בריטניה, ג'ונתן סאקס, שאמר כי קורבין תורם לכך שהיהודים תוהים בפתיחות האם בריטניה היא עדיין מקום בטוח לגדל בו ילדים עבור היהודים. 

הסקר נערך בשלושת השבועות האחרונים, במהלכם עלו וצצו נאומי עבר של קורבין, בהם הוא תוקף את הציונים והתברר כי נכח בטקס הנחת זרים למחבלים פלסטינים שביצעו את טבח הספורטאים במינכן. 
 

ראש הממשלה תרזה מיי התייחסה לסוגייה היום בפרלמנט, ואמרה כי "היהודים החיים במדינה צריכים לחוש בטוחים ולא לדאוג על לגבי עתידם בה". ג'ונתן גולדסטין, יו"ר מועצת ההנהגה היהודית, אמר כי זה "מאוד מדאיג שחברים בקהילה שלנו שוקלים לעזוב את בריטניה כי הם חשים מאוימים מאפשרות שיהיה ראש ממשלה מסוים".