המצוד הגיעה לסיומו: המשטרה הפיליפינית עצרה את הישראלי אורן שלמה מאייר, המכונה "עוז", החשוד ברצח וביתור גופתו של אזרח קנדי בטאיוואן, זאת לאחר שנמלט למדינה לאחר האירוע, כך פורסם הבוקר (חמישי) בתקשורת בטאיוואן. מדובר באירוע שהסעיר את הרפובליקה הסינית.



בשעות הלילה פשטו קציני המודיעין של המשטרה המקומית עם סוכנים של יחידת ההגירה על דירה בקאינטה שבמחוז ריזאל, שם התחבא המקעקע הישראלי בן ה-37.



על פי הפרסומים בתקשורת המקומית, לאחר הרצח נסעו מאייר ושותפו האפרו-אמריקאי אוורט בנט, החשוד אף הוא ברצח, לביתו של מאייר שבטאייפיי, כשבדרך נכנסו לסופרמרקט בשביל לקנות בירות על מנת לחגוג את המעשה.



לאחר שהדיווחים אודות הרצח החלו לזרום, מאייר החל לדאוג כי השניים יתפסו ופחד שהמשטרה תאתר את מיקומם בגלל מכשיר הטלפון של שותפו לרצח. בנט אמר בחקירתו כי מאיר ביקש ממנו להימלט יחד איתו באותו היום, אך הוא לא האמין שהמשטרה תעלה במהירות על עקבותיהם ובשל כך נשאר בטאיוואן.



במשטרה המקומית אמרו עוד כי לפי תיעודי מצלמות האבטחה, מאיר הגיע לשדה התעופה של טאיוואן ביום שבת בחצות, שלאחר האירוע, ועלה על טיסה למנילה כעבור שעתיים, כשהוא לבוש כתרמילאי ונושא עמו תיק גב וללא מזוודות. הוא נראה גם מדבר עם אישה נוספת בזמן שחיכה בתור, אך היא לא חשודה במעורבות במקרה.