מדענית אמריקאית ובנה הקטן נאבקים על חייהם לאחר שהותקפו על ידי ג'ירפה בשמורת טבע בדרום אפריקה. ד"ר קאתי וויליאמס בת ה-35 ופין, בנה בן ה-3, הותקפו על ידי ג'ירפה סמוך לביתם בשמורת בלייד שליד העיר הודספרואיט. בעלה של המדענית, ד"ר סאם וויליאמס, שב מריצה לשטח השמורה ומצא בה את אשתו ובנו לאחר שנרמסו על ידי בעל החיים. הוא הצליח להניס אותו מהמקום.
האם והבן הוטסו אז במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ביוהנסבורג. עורכת הדין של המשפחה, מרינה בות'ה, אמרה לרשת CBS כי האם ובנה נמצאים במצב אנוש אך יציב. "קאתי עברה ניתוח ארוך מאוד ופין עבר גם הוא ניתוח שנועד להפחית לחץ על מוחו מהפציעות". היא הוסיפה כי שוחחה עם האב וכי תהליך השיקום של השניים יהיה ארוך.
מנהל השמורה, ריאן סיליירס, אמר בתגובה כי לג'ירפה התוקפת היה גור צעיר, וככל הנראה בעל החיים סבר בטעות כי וויליאמס ובנה מהווים עליו איום, ולכן התרחש האירוע הנדיר. הוא אמר כי בני הזוג הם מדענים שמבינים את הטבע וחיו ועבדו בערבה האפריקאית במשך מספר שנים. הוא הוסיף כי אפשר להבין את התקרית רק כ"פעולת טבע". 


שמורת טבע באפריקה. צילום: כרמל תיירות
שמורת טבע באפריקה. צילום: כרמל תיירות

 

"כולנו בהלם לגבי התקרית העצובה הזו ואנו מבטיחים למשפחה כי היא נמצאת בתפילותינו", אמר מנהל שמורת הטבע. האב, סאם וויליאמס, הודה לאנשי הצוות הרפואי בהודספרואיט וביוהנסבורג על הטיפול באשתו ובבנו.