הוריקן פלורנס מתקרב לחופי ארצות הברית, וההכנות לפגיעתו בעיצומן. כמיליון בני אדם התפנו מבתיהם, ספינות הצי האמריקאי שעוגנות בצפון קרוליינה הופנו לים הפתוח, ומושל המדינה קרא לתושביו שלא לקחת סיכונים מיותרים.  בנוסף מעריכים בסוכנות להתמודדות עם אסונות טבע (FEMA) כי יתכן וחלק מהאזורים שיושפעו מהסערה ייוותרו ללא חשמל לתקופה שיכולה להגיע אף לשבועות.


בפנייה שנשא היום (שלישי) לציבור הזהיר המושל מפני סכנות ההוריקן, שעוצמתו כרגע היא עוצמה 4, ואמר "פלורנס עלול להיות הוריקן היסטורי, סופה של פעם בחיים", והזהיר אנשים שלא לבחון אותו. "אנחנו חושבים שהסופה הזו עד כדי כך חזקה, שאנחנו צריכים לספק תמריץ נוסף", הוא הוסיף. מוקדם יותר הזהיר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ את תושבי האגן הדרום מזרחי של ארה"ב מפני הסערה וכתב כי "הסערה באוקיינוס האטלנטי מסוכנת מאוד. אנחנו קוראים לכל מי שיעמוד בדרכה להתכונן ולשים לב לאזהרות פקידי המדינה. הממשלה הפדרלית מקיימת מעקב צמוד ומוכנה לסייע. אנחנו איתכם", בחשבון הטוויטר שלו. 

ציוץ נוסף כתב: "לאזרחים המדהימים של צפון קרוליינה, דרום קרוליינה וכל החוף המזרחי - הסערה נראית רע מאוד! אנא נקטו בכל אמצעי הזהירות הדרושים. כבר התחלנו לנייד את כל הנכסים שלנו כדי להגיב בהתאם, ואנחנו כאן בשבילכם!". 



הנרי מקמאסטר, המושל של דרום קרוליינה, הורה על פינוי של כל קו החוף של המדינה, שאורכו 187 קילומטרים. "הוריקן אמיתי מגיע לכאן, ואנחנו לא רוצים לסכן חיי אדם", אמר מקמאסטר ל-CNN, והעריך כי כמיליון אנשים יפונו בסך הכל מבתיהם.

צו הפינוי מתייחס לשמונה מחוזות לאורך חופי דרום קרוליינה, בהם ג'ספר, בופור, צ'רלסטון, קולטון, דורצ'סטר, ברקלי, ג'ורג'טאון והורי. במסגרת זו, יפונו גם בתי ספר, משרדים ממשלתיים ומתקנים רפואיים, כולל בתי אבות.