דוברו של בנימין נתניהו לתקשורת הבינלאומית, דיוויד קיז, הואשם הלילה (רביעי) על ידי אישה נוספת כי תקף אותה מינית. שינדי רייס, פרסמה את הטענה בעקבות הדברים שפרסמה ג'וליה סלזאר, המתמודדת לסנאט של מדינת ניו יורק, כי היא הייתה קורבן לתקיפה מינית מידי קיז. רייס הגיבה לציוץ שפרסמה סלאזר וכתבה: "גם לי היה מפגש נורא עם דיוויד קיז. אני מאמינה לה ב-100%, ידעתי שזה ייצא עליו מתישהו". 



לאחר מכן פרסמה רייס פרטים נוספים וכתבה: "הוא לא מבין בשום צורה את המילה 'לא'. לא משנה כמה פעמים אמרתי לא, הוא לא הפסיק לכפות את עצמו עליי. הצלחתי לחלץ את עצמי מהסיטואציה במהירות, אך ידעתי ברגע שהלכתי משם שפגשתי הרגע חיית טרף". כמו כן, היא הוסיפה כי "בשיחות לאחר מכן גיליתי שההתעמרות שלו בנשים היא סוד גלוי", וכן ציינה כי המקרה אירע לפני התקופה בה הוא עבד עבור נתניהו. 






כאמור, רייס כתבה את דבריה בעקבות פרסומה של המתמודדת לסנאט סלאזר, שכתבה אמש כי "אני מאשרת כי אני הייתי קורבן לתקיפה מינית מידי דיוויד קיז, עומדים להשתמש בסיפור כדי להטיל צל על אמינותי, ואמינותן של נשים נוספות נגדו".



"דיברתי עם עוד עיתונאים שחקרו האשמות נגד קיז, אבל מעולם לא לפרוטוקול עד עתה. יש סיבה מדוע נשים לא מפרסמות חוויות טראומטיות שכאלה, בגלל התגובות המרושעות שמתלוות לכך. אני מאמינה לניצולות וניצולי תקיפה מינית, מתנגדת לחשיפתם לאור באופן הזה ומצרה על ההשפעה שתהיה לסיפור כזה על נשים נוספות", הוסיפה. 



מקיז נמסר בתגובה כי "האשמת השווא הזאת הועלתה על ידי מישהי שהוכיחה חוסר אמינות בנוגע לחייה. זוהי רק עוד דוגמה לחוסר אמינותה", כשהוא מתייחס לכך שהמועמדת העלתה בעבר טענות בנוגע לעברה, שנמצאו מפוקפקות. בין השאר טוענת סלזאר כי היא יהודיה, אם כי אמה ואביה היו קתולים (אך ייתכן כי מוצאו של אביה הוא ממשפחה של אנוסי ספרד), כי היא מהגרת מקולומביה, אך היא בעצמה רק צאצאית למהגרים, וארגון תמיכה אף משך את תמיכתו ממנה לאחר שהתברר כי העבירה פרטים שגויים בטופס בקשת התמיכה, למרות שהיא טענה כי מדובר בטעות.