יממה לאחר פרסומיהן של שתי נשים כי דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, דיוויד קיז, הטריד ותקף אותן מינית, עולות היום (רביעי) עדויות נוספות להתנהגות לא נאותה לכאורה מצדו של קיז. לפי העדויות, שתי נשים שעבדו במכון מחקר בוושינגטון התלוננו לפני כחמש שנים בפני הממונים שלהן כי קיז מטריד אותן מינית, כך פורסם הערב בחדשות ערוץ 10.



האירוע המדובר התרחש, לכאורה, בשנת 2013 כשקיז לא שימש דוברו של ראש הממשלה. באותה תקופה קיז היה מגיע אחת לכמה זמן למכון המחקר בוושינגטון, ולפי הטענות, היה נוהג לפנות באגרסיביות רבה לנשים שעבדו במקום ולהטריד אותן. שתי נשים מהמכון התלוננו למנהלים המקום כי קיז מטריד אותן, ואלו התערבו בדבר והביאו לסיום העניין. קיז סירב להגיב לפרסום פרשה זו עד כה. 



כאמור, אמש פרסמה סלאזר על המפגש שהיה לה עם קיז, וסיפרה כי "ישבתי על הספה והוא ניסה שוב ושוב לנשק אותי. אמרתי כמה פעמים שמאוחר ואני צריכה לקום מוקדם אבל הוא כלל לא הקשיב.. הוא הסיר את הבגדים ואני נשארתי לבושה. הוא לקח את היד שלי והניח אותה על המפשעה שלו. הוא ניסה לשכנע אותי לבצע בו מין אוראלי". 

לטענת סלאזר, דוברו של נתניהו המשיך להפעיל עליה לחץ במשך זמן רב: "בשלב מסוים הוא אמר לי 'תוכלי לעזוב אחרי שתעשי זאת', אמרתי כמה פעמים 'לא' אבל הוא הוריד לי את הראש בכוח... עשיתי את זה. בכיתי תוך כדי. שתי דקות אחרי שהוא גמר הלכתי. הוא אפילו לא ליווה אותי לדלת". בימים שלאחר אותו אירוע טוענת סלאזר כי קיז המשיך לשלוח לה מסרונים, ואף התנצל וביקש שלא תספר על כך לאיש. קיז כזכור לא הכחיש תחילה את קיום מפגש בינו לבין סלאזר, אך כן הכחיש כי הדברים נעשו בכפייה. עם זאת אמש הוא תקף את סלאזר וטען שהיא שקרנית. 
 

כמה שעות לאחר פרסומה של סלאזר טענה אישה נוספת, עיתונאית בשם שינדי רייס, כי קיז הטריד גם אותה מינית. בציוץ שפרסמה בטוויטר כתבה: "הוא לא מבין בשום צורה את המילה 'לא'. לא משנה כמה פעמים אמרתי לא, הוא לא הפסיק לכפות את עצמו עליי. הצלחתי לחלץ את עצמי מהסיטואציה במהירות, אך ידעתי ברגע שהלכתי משם שפגשתי הרגע חיית טרף". כמו כן, היא הוסיפה כי "בשיחות לאחר מכן גיליתי שההתעמרות שלו בנשים היא סוד גלוי", וכן ציינה כי המקרה אירע לפני התקופה בה הוא עבד עבור נתניהו.