הולך ומסתבך: תלונה שנייה נגד מועמדו של דונלד טראמפ לבית המשפט העליון, השופט ברט קוואנו, פורסמה הלילה (שני) ב"ניו יורקר". על המקרה המדובר התרחש בשנת הלימודים 1983-1984, כאשר הוא היה סטונדט שנה ראשונה באוניברסיטת ייל. המתלוננת היא דבורה רמירז, בת 53, שהייתה באותה השנה סטודנטית לסוציולוגיה ופסיכולוגיה באוניברסיטה. היא טוענת כי קבנאו חשף את עצמו בפניה במסיבה במעונות בעת שהיו שיכורים, דחף את איבר מינו לפניה וגרם לה לגעת בו ללא הסכמתה, בטרם הדפה אותו ממנה.
היא סיפרה במהלך שיחותיה עם העיתונאים, כי ההחלטה האם להיחשף ולהתמודד עם תשומת הלב והביקורת הציבוריים היתה קשה. לדבריה, היא היססה מאוד, שכן היא אינה זוכרת את האירועים במלואם, מאחר והיתה שיכורה. היא התקשתה לתאר את חלקו באירוע, ורק כעבור מספר ימים, שכללו בין היר הערכה מחודשת של הזכרונות וכן התייעצות עם עורך דינה, החליטה לספר את הסיפור. היא קראה ל-FBI לחקור את הפרשה. 
היא סיפרה כי הוזמנה למסיבה, שבה היו נוכחים כמה סטודנטים והם שתו בה אלכוהול. לטענתה, היא נתבקשה לשתות משקאות רבים, בטרם קבאנו חשף עצמו בפניה. "אני יודעת בבירור שזה לא מה שרציתי. לא תכננתי לגעת באיבר מין של גבר עד החתונה", טענה, "הייתי נבוכה ומושפלת והנוכחים אף ניסו לעודד אותה לנשק אותו. רמירז ציינה כי בשלב הזה היא הדפה אותו, והוא החל לצחוק בעת שלבש את מכנסיו. "עדיין רואה את פניו וירכיו מתקרבים אלי", סיפרה. 

רמירז סיפרה כי היא הוזמנה למסיבה בקולג' על ידי חברתה לנבחרת הכדורגל לנשים, שם התכנסו כמה סטודנטים ושתו אלכוהול. לטענתה הם ביקשו ממנה שוב ושוב לשתות אלכוהול בטרם ביצע קבנאו את המעשה. "אני יודעת שזה לא מה שרציתי", אמרה. "לא תכננתי לגעת באיבר מין של גבר עד החתונה", טענה רמירז. "הייתי נבוכה ומושפלת". לפחות ארבעה סנטורים עודכנו בהאשמות המדוברות, ולפחות שניים מהם פתחו בחקירת האירועים.
בתוך כך, עורך הדין מיכאל אוונטי, המייצג בין היתר את כוכבת סרטי המבוגרים סטורמי דניאלס בתביעתה נגד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כתב במכתב ששלח למייק דייוויס, האחראי על הוועדה למינויי שופטים בסנאט, כי יש לו הוכחות לכך שקוואנו נכח במספר רב של מסיבות בשנות ה-80 המוקדמות. לדבריו, באירועים המדוברים לקחו חלק נשים רבות, וכן הנוכחים שתו משקאות אלכוהוליים וצרכו סמים.

המסמך, אשר פורסם בין היתר בחשבון הטוויטר של הפרקליט, אשר רמז לא פעם כי הוא מתכנן לרוץ לנשיאות ארצות הברית, כלל מספר שאלות אשר על חברי הוועדה לשאול את קוואנו. בין היתר: "האם אי פעם נכח במסיבה שבמהלכה בוצע אונס קבוצתי, או שבו אישה קיימה יחסי מין עם מספר רב של גברים?". קוואנו ודיוויס סירבו להגיב לפרטים.