מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג'רמי קורבין, אמר היום (רביעי) כי מפלגתו תכיר במדינה פלסטינית "ברגע שתעלה לשלטון". במהלך נאום בועידת הלייבור בליברפול, קורבין אמר לקול תשואות כי המפלגה תכיר במדינה פלסטינית על מנת ליישם את פתרון שתי המדינות. "רבע מאה מאז הסכם אוסלו ואנו לא קרובים יותר לצדק או לשלום והטרגדיה הפלסטינית נמשכת בזמן שהעולם החיצון עומד מנגד", אמר קורבין.
 
"כפי שחברי הישראלי הגדול אורי אבנרי שמת השנה אמר: 'מה היא האלטרנטיבה לשלום? אסון לשני העמים'", הוסיף מנהיג הלייבור. "ועל מנת לעזור להפוך את פתרון שתי המדינות למציאות אנו נכיר במדינה פלסטינית ברגע שנעלה לשלטון". 

קורבין גינה את "שלילת הצדק והזכויות של העם הפלסטיני" ותקף את ישראל על הרג מתפרעים פלסטינים בצעדות השיבה ברצועת עזה. "מפלגתנו מאוחדת בגינוי הירי במאות מפגינים לא חמושים בעזה על ידי הכוחות הישראליים ואישור חוק הלאום המפלה של ישראל", אמר. 


כזכור, עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי חשף בחודש שעבר סדרת תמונות בהן נראה קורבין מניח זר פרחים סמוך לקברי מתכנן טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן, עאטף בסיסו, מקים ארגון "ספטמבר השחור", אבו איאד, עוזרו פאקרי אל עומארי, ואחראי הביטחון של ארגון אש"ף הייל עבד אל חמיד הקבורים בתוניסיה.

קורבין עצמו התייחס בעבר לביקורו בתוניסיה וטען שהוא הגיע לחלוק כבוד ל-47 קורבנות הפצצת חיל האוויר הישראלי במדינה בשנת 85' במסגרת מבצע "רגל עץ", אך על פי העיתון, התמונות שצולמו נמצאות רחוק ממקום האנדרטה להרוגי ההפצצה, בה הושמדה מפקדת אש"ף במדינה בתגובה לרצח שלושה ישראלים על סיפון יאכטה בקפריסין.
התמונות שחשף ה"מייל" מצטרפות לחשיפת עיתון ה"דיילי טלגרף", שפרסם לפני כן סרטון מ-2013 בו השווה קורבין את התנהלותה של ישראל ביהודה ושומרון לכיבוש הנאצי באירופה במלחמת העולם השנייה. 
  
ג'רמי קורבין מניח זר על קברי מחבלים
ג'רמי קורבין מניח זר על קברי מחבלים
 

מוקדם יותר דווח כי קורבין השתתף באירוע זיכרון לשואה יחד עם דוברים אנטי-ציוניים שהשוו בין ישראל לנאצים. באירוע, שהתקיים ב-2010, השתתף פעיל פלסטיני בשם חיידר עיד שאמר כי הנאציזם "ניצח מפני שקורבנותיו הפכו לנאצים החדשים". עיד אמר בטקס: "אם יש משהו ללמוד מעזה של 2009, זה שהעולם טעה לחלוטין לחשוב שהנאציזם הובס ב-1945".