מועמדו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לבית המשפט העליון ממשיך להסתבך: אישה נוספת, שלישית במספר, האשימה היום (רביעי) את ברט קוואנו במעשי אונס קבוצתיים בתקופת לימודיו יחד עם חבריו, והוסיפה כי הייתה קורבן לאחד האירועים האלה. על פי המתלוננת, ג'ולי סווטניק, קוואנו היה חלק מקבוצת צעירים שנהגה להשתמש באלכוהול וסמי אונס כדי לתקוף מינית צעירות שלמדו עמן במהלך מסיבות, ואף הגישה את הצהרתה חתומה על ידי עורך דין. סווטניק תיארה את התנהגותו של המועמד לבית המשפט העליון וחבריו כפוגענית ואגרסיבית כלפי נשים, שכללה נגיעה בהן ללא הסכמה וסירוב לקבל "לא" כתשובה.



"הם בדרך כלל התמקדו בנערות שהיו בודדות או ביישניות במסיבה, שהיו הפגיעות ביותר", היא אמרה וסיפרה כי השופט וחבריו היו משקים אותן באלכוהול, ואז "נעמדים כמו קרונות רכבת" ליד חדר צידי, שם היו אונסים את הנערות בתורות. "אני זוכרת באופן מפורש את תורי הנערים מחוץ למסיבות, מחכים לתור שלהם עם הנערה בחדר. אחד מהם היה ברט קוואנו", היא סיפרה והוסיפה כי בשנת 1982 גם היא הייתה קורבן לאירוע כזה ואמרה כי "בעת המקרה הייתי משותקת ללא הסכמתי ולא הייתי מסוגלת להיאבק בנערים שאנסו אותי. אני מאמין ששמו לי סם בשתיה.



קוואנו עצמו דחה את ההאשמות באופן מוחלט, וטען כי האירועים האחרונים הם כמו מסרט אימה. "זה מגוחך, מאזור הדמדומים", אמר המועמד לבית המשפט העליון. "אני לא יודע מי היא וזה מעולם לא קרה". מחר צפויים קוואנו ואחת מהמאשימות להופיע בפני ועדת הסנאט ולהעיד על האירועים המיוחסים לו, כאשר ביום שישי אמורה הוועדה להצביע בנוגע למועמדותו לקראת הצבעה בסנאט.