סוכה שהוקמה במנהטן הושחתה אתמול, ועל קירותיה רוססה מספר פעמים הכתובת "Free Gaza". האירוע מתרחש בזמן שהעצרת הכללית של האו"ם מתכנסת בעיר, ולאחר עזיבת המשלחת הישראלית את האזור. הקהילה היהודית המקומית זעמה על המקרה וחשה פגיעה בערכי הדת על חשבון פוליטיקה. כוחות מיוחדים של משטרת ניו יורק המתמחים בפשעי שנאה חוקרים כעת את המקרה.
דניאל קראוס מארגון תגלית, שתיעד את השחתת הסוכה כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "זו תזכורת לכך שפעילות אנטי-ישראלית ואנטישמית לא מתרחשת רק במקומות רחוקים, אלא ממש על סף הדלת. כשאנחנו מסיימים את תקופת החגים ומתחילים את הקריאה בתורה מחדש באירועי ההקפות. נרים את רגלינו, נמחא כפיים נשים מכל הלב ונזכיר לעצמנו ולעולם שהמחויבות שלנו למורשת, למסורת, למולדת ולאמונה היא בלתי ניתנת לערעור. עם ישראל חי עוד אבינו חי".

הקונגרס היהודי העולמי מגנה בחריפות את המעשה האנטי ישראלי שבוצע ברחובות מנהטן אמש במהלך חג הסוכות. מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, רוברט זינגר הגיב למקרה: "הקונגרס היהודי העולמי מגנה בכל תוקף את הוונדליזם שבוצע בסוכה ציבורית ברחובות מנהטן. התנהגות שכזו היא בלתי נסלחת ואיננה מתקבלת על הדעת. יש להתייחס למקרה זה כאל אירוע חמור. אנו מודים למשטרת ניו יורק על הטיפול במקרה ומקווים כי יהודים ברחבי ניו יורק ובשאר העולם יוכלו ליהנות מחופשות החג הקרובות ללא כל חשש להתקפות או לחילול רכוש".