רמזים ראשונים לתוצאות חקירת ה-FBI בנוגע לעברו של ברט קוואנו: אחרי שהבית הלבן הודיע כי חקירת ה-FBI בנוגע לטענות על תקיפה מינית מצדו של מועמד בית המשפט העליון קוואנו לא העלתה סימנים לפעילות לא הולמת, גורמים בסנאט מצטרפים להערכות. יו"ר ועדת המשפט בבית המחוקקים, צ'אק גראסלי, התייחס היום (חמישי) גם הוא לחקירה וטען כי החקירה "לא העלתה רמז לפעילות לא נאותה מצדו של קוואנו". בנוסף לכך אמר הסנטור הרפובליקני כי החקירה לא הציגה דבר שחברי הוועדה לא ידעו קודם לכן. 



כאמור, מוקדם יותר גם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לחקירת ה-FBI וטען בציוץ כי קוואנו זכה ליחס "קשה ולא הוגן", וכי לא ייתכן "שחיים ייהרסו על ידי ההאשמות המרושעות וחסרות הכבוד של הדמוקרטים". טראמפ הוסיף ואמר כי "היחס הלא הוגן כלפי קוואנו" יביא לעלייה בכמות המצביעים הרפובליקנים בבחירות האמצע הצפויות בנובמבר. 



בנוסף לכך, בדיווח של הוול סטריט ג'ורנל מהבוקר נאמר כי הבית הלבן לא מצא כל הוכחה לטענות כנגד קוואנו, על פי הדיווח, המצטט מקורות המקורבים לפרשה, הבית הלבן עבר על ממצאי חקירת ה-FBI ולא נמצאו בה הוכחות כלשהן לטענות נגד השופט הפדרלי, אולם לא ברור האם סיימו בבית הלבן לעבור על הממצאים.





העיתון ציין כי דוח ה-FBI עשוי לספק מעט בהירות באשר לפרשה, אך למעשה להשאיר את הסנאטורים באותה עמדה בה היו בשבוע שעבר: שני עדים המספקים גרסה שונה באשר למה שהתרחש. מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל, הבהיר כי רק הסנאטורים הם שייחשפו לדוח הסופי. מקונל מסר כי הכוונה היא לקיים הצבעה עד יום ראשון, אם כי עדיין לא מדובר בהצבעה הסופית לאישור מינויו של קוואנו. הסנאטור הרפובליקני הבכיר, בוב קורקר, העריך שיושג הרוב לאישור המינוי והאשים שהדמוקרטים "נסחפו מעל ומעבר" עם ההאשמות נגד השופט.



כזכור, מועמדותו של קוואנו לבית המשפט העליון, אחת הזירות החשובות ביותר בפוליטיקה האמריקאית, נראתה לפני מספר שבועות כבטוחה, בהתחשב בכך שהמפלגה הרפובליקנית שולטת גם בבית הלבן וגם בסנאט, אך טענות של שלוש נשים נגד קוואנו שטענו כי המועמד תקף אותן מינית במהלך מסיבות בהן הוא שתה לשוכרה עם חבריו בתקופת לימודיו.



בעקבות הטענות, הופעל לחץ רב על שלושה סנאטורים רפובליקנים שלא לאפשר את המינוי, ולאחר עדות בוועדת הסנאט של ד"ר כריסטין בלאזי פורד, אחת המתלוננות נגד קוואנו, שלא לתמוך במינוי, ואחד הסנאטורים, ג'ף פלייק הרפובליקני, התנה את אישורו של קוואנו בוועדת הסנאט בחקירת FBI בנוגע לטענות.