מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הודיע הלילה (שני) כי הוא הסכים לקיים פסגה נוספת עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, זאת לאחר הפגישה הראשונה וההיסטורית שהתקיימה בין השנים בסינגפור בחודש יוני האחרון. קים אמר את הדברים בסיום פגישה שקיים עם מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו, אותה הגדיר "יעילה ונפלאה". 

מנהיג המדינה המסוגרת והבכיר האמריקאי סיכמו לארגן את הפגישה השנייה "בהקדם האפשרי" ודנו בפיקוח אפשרי של ארצות הברית על צעדיה של פיונגיאנג לקראת פירוקה מנשק גרעיני.  הבוקר אמר פומפאו, כי שליט קוריאה הצפונית מוכן לאפשר לפקחים הבינלאומיים לבדוק את אתרי הגרעין והטילים במדינה. לדבריו, הפקחים יבקרו במתקן הניסויים של מנועי הטילים ובאתר הניסויים הגרעיניים בפונגיי-רי, "ברגע ששני הצדדים יסכימו על עניינים הטכניים".
פומפאו גם אמר ששני הצדדים קרובים להסכם על פרטי הפסגה השנייה בין הנשיא טראמפ לקים.

"קים ג'ונג און הביע סיפוק מהשיחות הפורות והנפלאות שקיים עם מייק פומפאו, בה הם הבינו באופן מלא את העמדות שהוצגו", נמסר על ידי סוכנות הידיעות המרכזית הקוריאנית KCNA. 

בפתיחת השיחות פנה פומפאו לקים לעיני אנשי התקשורת, ואמר: "טוב לראות אותך שוב", תוך שהשניים לחצו ידיים זה לזה. "ובכן אני באמת שמח על ההזדמנות הזו", השיב לו קים. 

טראמפ התייחס אף הוא לפגישה, וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "היה מפגש טוב עם קים היום בפיונגיאנג. הושגה התקדמות ביחס לסיכומי הפסגה בסינגפור! אני מצפה לראות אותו שוב בעתיד הקרוב".