את הריסות מלחמת לבנון השנייה, בלבנון מנסים לשקם עד היום, אך נדמה כי בעקבות המצב המתוח במדינה, בעיקר לאור התנהלות חזבאללה, בשיתוף איראן, האפשרות למלחמה בין שתי המדינות הולכת וגדלה. אך למרות דבריו של מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה, לפיהן לבנון מוכנה למלחמה מול ישראל, יש צדדים אחרים שגורסים שצריך להתנהל בצורה אחרת.
פוליטיקאי שמתנגד לחזבאללה, דיבר בשיחה חסויה עם כתב "כאן", שהזדהה ככלי תקשורת מערבי: "ודאי שאנשים פוחדים, זה דבר טבעי. במיוחד מאחר שהאיומים של ישראל מעידים באופן ישיר על כך שהיא שמה למטרה אזורי מגורים. מה שמפחיד בכל העניין הוא אוירת המלחמה. יש גם פחד לאור המשבר הכלכלי שיש היום בלבנון, מלחמה עלולה להרוס שוב את התשתיות". 
"דעת הקהל בלבנון חלוקה בין אנשים שחושבים שלחזבאללה יש זכות להתחמש ולנהל את מדיניות המלחמה והשלום בלבנון, לבין השקפה אחרת שלפיה עניינים אלו חייבים להיות בידי המדינה, וההגנה על לבנון לא צריכה להיעשות באמצעות ההתנגדות של חזבאללה. זה יבטל את כל ההצדקות של ישראל, כך שהיא לא תשוב להשתמש בטילים או בכל דבר אחר כתירוץ לתקוף בלבנון".

לבסוף אמר: "אין צורך בידיעות של ישראל על כך שהטילים נמצאים ליד נמל התעופה, רחוק מנמל התעופה, מעל ומצדדיו. חסן נסראללה אומר שיש לו 150 אלף טילים, בסופו של עניין הטילים גלויים לעולם כולו. המסר הישראלי לא קשור למקום הגיאוגרפי שבו נמצאים הטילים, אלא הוא נועד לאיים על לבנון ולומר ללבנונים שיתקפו אותם. הביקורת על חזבאללה לא קשורה רק להאשמות מצד ישראל שיש כרגע. יש קבוצה של לבנונים שעשרות שנים טוענת שעל המדינה להיות מושתתת על עיקרון שלפיו הגורם היחיד שרוכש נשק והגורם היחיד שקובע את מדיניות המלחמה והשלום ואת מדיניות החוץ הוא המדינה בלבד, ולא שום מפלגה אחרת".