בראיון נדיר לרשת ABC ששודר הלילה (שבת) במלואו התייחסה הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, לנושאים רבים, החל מקמפיין #MeToo ועד לבגידות לכאורה של בעלה. את הריאיון העניקה אשתו של הנשיא האמריקאי בזמן ביקורה האחרון באפריקה וכותרתו הייתה  - "להיות מלניה: הגברת הראשונה". 
טראמפ בת ה-48, התייחסה לראשונה לבגידות לכאורה של בעלה דונלד, וציינה כי היא לא מתייחסת לטענות. "אני אם וגברת ראשונה, ויש לי דברים הרבה יותר חשובים לחשוב עליהם ולעשות", אמרה ל- ABC', "אני יודעת שאנשים והתקשורת אוהבים להעלות השערות בנוגע לנישואים שלנו".
בתשובה לשאלה אם נפגעה מההאשמות, שבעלה הכחיש, הודתה טראמפ כי "זה לא תמיד נעים, כמובן" - אבל שמרה על בטחון. "אני יודעת מה נכון ומה לא נכון ומה אמת ומה שקר", אמרה. במהלך הראיון נשאלה מלניה אם היא אוהבת את בעלה וענתה: "כן, הכול בסדר אצלנו, כן". 

טראמפ אמרה כי היא תומכת בנשים שהתלוננו על תקיפה מינית במהלך מקמפיין "MeToo#" - אך לאחר מכן הדהדה את האמפתיה השנויה במחלוקת של בעלה כלפי הנאשמים. הגברת הראשונה, שבעלה התמודד עם טענות על התנהגות מינית בלתי הולמת של נשים רבות במהלך מסע הבחירות לנשיאות ב-2016, אותם הוא הכחיש, אמרה: "אני תומכת בנשים וצריך לשמוע אותן. אנחנו צריכים לתמוך בהן וגם בגברים, לא רק בנשים".


בתשובה לשאלה אם גברים שנאשמו בפומבי בעבירות מין זכו להתייחסות לא הוגנת, ציינה כי  "אנחנו זקוקים לראיות מוצקות. אם אתה מאשים במשהו, הראה את הראיות". 
עוד ציינה הגברת הראשונה כי יש אנשים בממשל של בעלה שהיא לא סומכת עליהם. "טוב", אמרה, "יש אנשים, הם כבר לא עובדים שם". אבל סיפרה כי כמה אנשים שהיא לא סומכת עליהם עדיין עובדים תחת בעלה.
בנוגע לז'קט שלבשה ביוני האחרון במהלך סיור במקלט לילדי מהגרים בבול מקסיקו ועורר סערה, אמרה טראמפ כי מדובר היה במסר "לתקשורת השמאלנית". "לבשתי את המעיל כשעליתי על המטוס וירדתי מהמטוס", הדגישה. "זה היה עבור התקשורת השמאלנית כדי להראות להם שלא אכפת לי. לא תעצרו אותי מלעשות את מה שאני מרגישה שהוא נכון". "זה היה מן מסר", הוסיפה. "הייתי מעדיפה שהם יתמקדו במה שאני עושה וביוזמות שלי, ממה שאני לובשת".