אתם יכולים לאהוב או לשנוא את דונלד טראמפ, אבל מה שבטוח - לא משעמם איתו בתור נשיא המעצמה הגדולה בעולם. שמואל רוזנר, מומחה לארצות הברית מהמכון למדיניות העם היהודי, שוחח עם אראל סג"ל ורועי עידן על קרבות טראמפ עם הסנטורית אליזבת' וורן וקרב הציוצים הנמוך במיוחד בין נשיא ארצות הברית לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס: "טראמפ כינה אותה 'פרצוף סוס' והיא לעגה בחזרה לגודל איבר מינו".

שוב דבריו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ מעוררים סערה. הפעם כלפי הסנטורית אליזבת' וורן. שמואל רוזנר פירט: "וורן הייתה מהתומכות הגדולות של קלינטון ועשויה להיות המועמדת הדמוקרטית לנשיאות בעוד שנתיים אך יש לה שלד אחד בארון - היא מתקשה להוכיח שאבות-אבותיה היו אינדיאנים. בעקבות זאת טראמפ כינה אותה בכנס האחרון 'פוקהונטס מזויפת'. 
"ישראלים רבים לא מכירים את הסנאטורית אך אנחנו עוד נכיר אותה כשתרצה להיות המועמדת לנשיאות ארצות הברית. בבדיקת הד.נ.א שנעשתה לסנטורית אכן מצאו שהיה לה איזשהו אינדיאני במשפחה אך זה לא הספיק לנשיא ארצות הברית והחל דיון ציבורי האם היא יכולה לכנות את עצמה אינדיאנית או לא. האינדיאנים כמובן לא הגיבו טוב לעובדה שהיא רשומה כאינדיאנית על סמך מעט מידע והתעורר זעם".

בהמשך סיפר על קרב ציוצים הנמוך במיוחד בין כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס לנשיא דונלד טראמפ: "סטורמי דניאלס הגישה תביעת דיבה נגד נשיא ארצות הברית לאחר הלעיג את טענתה שאיימו עליה אם תפתח את פיה. בית המשפט זרק את התיק שלה וסבר שדבריו של הנשיא הם חלק מהשיח המקובל. לאחר מכן החלו קרבות טוויטר. טראמפ כינה אותה 'פרצוף סוס' והיא לעגה בחזרה והתייחסה למידות גופו וגודל איבר מינו".