יוזמה חדשה שמעודדת שימוש בשיטות תחבורה בלתי מזהמות, כדוגמת רכיבה על אופניים והליכה ברגל, תמורת הטבות כמו קבלת גלידה או כרטיסים לקולנוע זכתה להצלחה בבולוניה שבאילטיה, והמארגנים בישרו כי נרשמה ירידה של מאות טונות בהיקף פליטת גזי החממה. 
 
התוכנית "בלה מוסה" (עבודה טובה) התנהלה בעיר האיטלקית בין אפריל לספטמבר ועודדה תושבים לוותר על נסיעות במכונית הפרטית תוך שימוש באפליקציה ייעודית שהעניקה נקודות על כל שימוש באופניים, בתחבורה הציבורית או הליכה ברגל. הנקודות ניתנו להמרה בהטבות שהוצעו בבתי עסק מקומיים, כגון בירה, גלידה, כרטיסי קולנוע וספרים חינם או בהנחה.

לפי הנתונים שנאספו, בפרויקט השתתפו כעשרת אלפים איש שרשמו בסך הכל כ־900 אלף מסעות לאורך 3.7 מיליון קילומטר, והודות  לכך חלה ירידה של 740 טון בפליטת גזי הפחמן הדו־חמצני המזהמים. הפרויקט זכה לעידוד מעיריית בולוניה וצפוי להתקיים בתקופה המקבילה גם בשנה הבאה. 
 
מרקו אמדורי, העומד מאחורי יוזמה זו, ציין כי הנקודות לא התבססו על מרחקים אלא על עצם השימוש בחלופות ניידות. הוא הוסיף כי "היו מקרים מועטים בלבד של רמאים", בזכות מערכת GPS שעקבה אחרי פעילות המשתתפים ווידאה שאכן יצאו לדרך כפי שדיווחו. בנוסף לכך חלה הגבלה של עד ארבעה מסעות יומיים.