אני נמצא בדובאי זה כ־18 שנה, וביומיים האחרונים התחושה היא טובה אף יותר. לא רק שהבשורה על השלום משמחת ומוסיפה למרקם היחסים הנהדר שיש לקהילה היהודית עם שאר האזרחים, אלא שממש גם בתוך איחוד האמירויות שודרג מרקם היחסים הפנימי. חיכינו לבשורת השלום זה זמן רב. כבר לפני כמה חודשים אמרו לי בכירי הממשל שצפויה בקרוב בשורה נהדרת שלה חיכינו. ישנם קשרים בין המדינות שנרקמו במהלך השנים, ואלה רק ילכו ויתעצמו כשיתווספו תמונות משותפות של ראש הממשלה ויורש העצר.

האוכלוסייה כאן מחכה בזרועות פתוחות לישראלים, שייהנו כאן מאוד מקשרי מסחר, תיירות, ובעצם מכל מה שיש לאבו דאבי להציע. גם האזרחים שלנו מחכים לבקר בישראל וליהנות ממה שיש לה להציע. אנחנו שמחים מאוד מהחדשות. למעשה, מדובר על משפחה שמתאחדת, כי אחרי הכל, כולנו בני אברהם. בימים אלו נבנה באבו דאבי בית כנסת גדול מאוד, וכבר כיום יש בדובאי שני בתי כנסת יפים ומרשימים. 

בכל האמירויות יש כיום 1,500־2000 ישראלים. רובם עובדים בתחומים פיננסיים ובמקצועות חופשיים. במהלך השבוע ובשבתות הם נפגשים ומבלים יחדיו ומנהלים חיי קהילה ענפים. בפורים האחרון ערכה כאן הקהילה היהודית מסיבה גדולה באחד המלונות המפוארים והנחשבים, והתחושה הייתה נהדרת. בטיסה של קצת פחות משלוש שעות מישראל תגלו כאן איכות חיים, קהילה חמה המחכה בזרועות פתוחות ושלל פעילויות. כל היהודים מוזמנים. בטוח כאן ויש הרבה מאוד מה לעשות. שיתוף הפעולה יהיה פורה מאוד, ואנחנו מאחלים הצלחה למנהיגים. נתראה בקרוב.
הכותב הוא נשיא הקהילה היהודית בדובאי.