שבעה שבועות נותרו עד לבחירות בארצות הברית, ושני המועמדים לנשיאות, דונלד טראמפ וג'ו ביידן, ממשיכים לתקוף אחד את השני. הלילה (ראשון) הגיע הנשיא למדינת נבאדה, שם ערך כנס תמיכה בניסיון לצמצם את הפער בינו לבין ביידן במדינה, שבה גם הפסיד בבחירות 2016 להילארי קלינטון. 

דונלד טראמפ בעצרת תמיכה בנבאדה. צילום: רויטרס

ביידן המשיך לתקוף את טראמפ על כך שלא אמר אמת בנוגע לממדי מגפת הקורונה ועל כך שאין אסטרטגיה להילחם בה. טראמפ, כזכור, המעיט בעוצמת הסכנה הנובעת מהנגיף בתחילת המשבר ודחף לפתיחה מהירה של המשק לאחר הסגר. 

"תושבי נבאדה לא צריכים עוד התרברבות מהנשיא, או את עצרות התמיכהה חסרות האחריות שלו שמתעלמות המהמציאות של המגפה ומסכנות את הציבור", אמר ביידן. "הציבור בנבאדה צריך פתרונות - מעצירת המגפה לבנייה הכלכלה וגישה טובה לטיפול רפואי למיליוני אמריקאים".  

ביידן גם תקף את טראמפ על כך שלטענתו הוא לא אומר אמת: "יש לנו פילוסופיות שונות לגבי המילה שלנו. שלי שווה משהו. כשאני אומר לעם האמריקאי שאני אעשה משהו, אני מקיים". 

מנגד, טראמפ המשיך להכות ביריבו על היחס שלו לסין וכתב בטוויטר כי הוא לא יכול להנהיג את המדינה כי הוא אינו מאמין באמריקה. "בכנס שלו הם הכריזו על ארצות הברית כאומה חוטאת ומרושעת, שנידונה לגורל של אבדון וייאוש. הם אפילו הסירו את המלים 'תחת האל' משבועת האמונים. השמאל הקיצוני שתומך בביידן שורף דגלים וקוראים 'אמריקה מעולם לא הייתה גדולה', אבל אנחנו יודעים את האמת: אמריקה היא המדינה הכי מיוחדת על פני כדור הארץ, והגורל שלנו מבורך ע"י האל". 

לאחר מכן כתב בטוויטר כי "אני מתמודד לנשיאות על מנת להביא שגשוג לנבאדה, לשים פושעים בכלא ולהבטיח שהעתיד יהיה שייך לארצות הברית - לא לסין. אם אנחנו ננצח, אמריקה תנצח. אם ביידן ינצח, סין תנצח, האנרכיסטים והבוזזים ינצחו".