הנסיך וויליאם (38) נדבק בנגיף הקורונה ואף סבל מקשיי נשימה, אולם הוא הסתיר את המידע מהציבור כי "לא רצה להדאיג אף אחד". כך דיווחו כלי תקשורת בבריטניה. על פי הדיווחים, שהסתמכו על מקורות בארמון, הדוכס מקיימברידג' אובחן באפריל כנשא של הנגיף, סמוך לתקופה שבה נדבקו גם אביו הנסיך צ'רלס וראש הממשלה בוריס ג'ונסון.

בעקבות האבחנה, הנסיך נכנס לבידוד בבית המשפחה בנורפולק, אולם המשיך לקיים שיחות טלפון ומחויבויות אחרות באמצעות שיחות וידיאו בכל התקופה. עם זאת, גורם בארמון סיפר כי "הנסיך נפגע די קשה מהנגיף" אף שהוא אדם בריא, וכי "בשלב מסוים הוא התקשה לנשום וברור שכולם היו בפאניקה". בניגוד לאביו צ'רלס, ששיתף את הציבור בהתמודדותו עם הנגיף, וויליאם שמר על שתיקה. הפעם היחידה שבה רמז על המחלה הייתה באחד האירועים שבהם השתתף, כאשר הוא צוטט כאומר: "היו דברים חשובים שהתרחשו ולא רציתי להדאיג אף אחד".

בתוך כך, מנהל ארגון הבריאות העולמי, ד"ר תאודרוס אדהנום גברה־יסוס, נכנס לבידוד עצמי אחרי שהתגלה כי היה בקשר עם אדם שאובחן כנשא של הנגיף. גם שרת ההגנה של גרמניה אנגרט קראמפ־קארנבאואר נכנסה לבידוד בשל מגע עם נשא קורונה. אתמול החלה גרמניה בסגר חלקי עם סגירת פאבים, בתי קולנוע, תיאטראות ומכוני כושר עד סוף החודש, בעוד שמסעדות ובתי קפה יעבדו במתכונת של איסוף עצמי ומשלוחים ובתי הספר יישארו פתוחים.

בצרפת התחדשו אתמול הלימודים בבתי הספר כשכל הילדים מגיל 6 נאלצים לעטות מסיכה. הלימודים נפתחו בטקסים לזכרו של המורה סמואל פאטי, שנרצח על ידי מחבל מוסלמי בבית ספר בפרבר קונפלאן סנט הונורין, שם ביקר אתמול ראש הממשלה ז'אן קסטקס. בפריז החרימו מורים במספר בתי ספר את פתיחת הלימודים בטענה לליקויים בטיפול הממשלה בביטחונם ובביטחון הילדים בהקשר של מניעת הידבקות בקורונה. על הסופרמרקטים הגדולים הוטלה החל מהיום דרישה לסגור את כל המחלקות של המוצרים הלא־חיוניים, כדי לא להתחרות בעסקים הקטנים, שעליהם הוטלה חובת סגירה מוחלטת.