המטרה - הבית הלבן: "קניה 2024", כך פרסם היום (רביעי) הראפר והמועמד המפתיע ביותר לנשיאות ארה"ב, קניה ווסט, לאחר שהבין כי השנה סיכויו לזכות בתואר הנכסף נמוכים עד אפסיים. נציין כי הודעה זו נמסרה לאחר שהתברר כי שמו של ווסט הופיע רק ב-12 קלפיות מתוך 50 המדינות המצביעות.

אולם, הישגיו של הראפר ומפיק ההיפ-הופ מפתיעים לחיוב. ווסט צבר אלפי קולות בכל מדינה שהצביעה עבורו, עם למעלה מ-10,000 קולות שהגיעו אליו בטנסי. אך כאמור, נתון זה לא מספיק כדי להכניס אותו לבית הלבן ולהפוך את רעייתו מהאישה הראשונה של האינסטגרם לאישה הראשונה של ארה"ב.

למרות זאת, נראה כי שאיפותיו של ווסט להגיע אל הבית הלבן לא הסתיימו כעת. בציוץ שפרסם, כאמור, בחשבון הטוויטר שלו רמז לעוקביו כי בכוונתו להמשיך ולהתמודד על התפקיד גם בבחירות הבאות, שצפויות להתקיים בשנת 2024. 

כידוע, ווסט אשר בשנים האחרונות מתחבר לדת הנצרות יותר ויותר, הביא זאת לידי ביטוי גם במסע הבחירות שלו ובנאומיו. "הדבר היחיד שיכול לשחרר אותנו הוא ציות לכללים שניתנו לנו עבור הארץ המובטחת", אמר באחד מנאומיו והדגיש: "הפלה צריכה להיות חוקית כי נחשו מה? החוק ממילא נקבע בידי אלוהים, אז מה החוקי משנה?"

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

אשתו של ווסט, קים קרדשיאן, פרסמה, כזכור, פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו חשפה לאלו שלא יודעים כי בעלה מתמודד עם הפרעת אישיות דו-קוטבית. "אלה שמבינים במחלות נפש או אפילו בהתנהגות כפייתית יודעים שהמשפחה חסרת אונים", כתבה והוסיפה: "אנשים שאינם מודעים או רחוקים מהחוויה הזו יכולים להיות מאוד שיפוטיים לנושא ולא מבינים שהאדם עצמו זקוק לטיפול רפואי, לא משנה כמה סביבתו תומכת בו".