מיד לאחר הכרזת ניצחונו של המועמד הרפובליקני, ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארצות הברית, פרץ הערב (שבת) בבכי אחד ממגישי רשת הטלוויזיה הגדולה CNN: "זה קל יותר להיות הורה הבוקר, זה קל יותר להיות אבא, זה קל יותר להגיד לילדים שלך שאופי זה דבר חשוב. אמירת האמת חשובה. להיות אדם טוב זה חשוב". 

מגיש CNN פרץ בבכי בעקבות זכייתו של ביידן

המגיש הנסער המשיך והוסיף שנצחונו של ביידן הפך את החיים של כל כך הרבה אנשים לקלים יותר, והביא בתור דוגמא את המוסלמים, שלדבריו "לא צריכים לדאוג יותר שהנשיא שלהם לא רוצה אותם כאן". הוא הוסיף וציין שהרבה אנשים סבלו. 

המגיש גם התייחס למותו של ג'ורג' פלויד, האזרח האפרו-אמריקאי שנהרג על ידי שוטר לבן בעיר מיניאפוליס שבמיניסוטה, ארה"ב: "לא היה זה רק ג'ורג' פלויד שלא יכל לנשום, הרבה אנשים הרגישו שהם לא יכולים לנשום. כל בוקר שאתה מתעורר אתה מקבל את הציוצים האלה של טראמפ ואתה הולך לחנות ואנשים מפחדים מגזענות כי הפך להיות מגעיל יותר ויותר".

הוא שיתף מחוויותיו האישיות ואמר: "ואתה דואג לילדים שלך, ואתה דואג לאחותך שתוכל ללכת לוולמרט ולחזור לרכב שלה מבלי שאף אחד יגיד לה משהו. אתה מבזבז כל כך הרבה מהאנרגיה של החיים שלך בניסיון לאחד את הכל. וזה ביג דיל בשבילנו, להיות מסוגלים לזכות בשלווה ולקבל הזדמנות לאתחול מחדש".

כזכור, אחד מסמלי המאבק של ג'ו ביידן לנשיאות היה הטענה כי הנשיא דונלד טראמפ לא עשה כלום בשביל למגר את תופעת הגזענות בארצות הברית. בעימות האחרון בין השניים ביידן טען כי בארה"ב קיימת גזענות ממוסדת וטראמפ הגיב: "היו לו 47 שנים בשלטון והוא לא עשה כלום חוץ מנזק". 

"חוץ מאברהם לינקולן - אין מישהו שעשה יותר למען הקהילה האפרו-אמריקאית יותר מדונלד טראמפ", התרברב הנשיא. "יותר מאובמה וג'ו. אולי אם רצו לעשות זאת, אבל אני זה שעשה זאת ונאלצתי לסובב לא מעט זרועות בדרך. רפורמות בפלילים ובכליאה. אני האדם הכי לא גזען בחדר הזה". ביידן: "הוא הכי גזען. כל קונפליקט גזעי שהיה פה - הוא ליבה. הוא הפך את הכל גרוע יותר".