בית משפט בלוס אנג'לס גזר עונש מוות על מייקל גרג'ולו, הרוצח שזכה לכינוי "המרטש מהוליווד" והורשע ברצח של שתי נשים שפרץ לביתן, ובהן צעירה שנדקרה למוות כאשר עמדה לצאת לדייט עם השחקן אשטון קוצ'ר לפני 20 שנה.

 גרג'ולו (45) הורשע באוגוסט 2019 ברצח של אשלי אלרין (22) בביתה בהוליווד בשנת 2001 וברצח של מריה ברונו (32), אם לארבעה, בביתה ממזרח ללוס אנג'לס בשנת 2008. הוא גם הורשע בניסיון רצח של מישל מרפי בשנת 2008, שבמהלכו פצעה אותו וכך אפשרה לחוקרים לקשור בינו לבין שני מקרי הרצח האחרים.

ביום שישי, אחרי עיכובים ממושכים בשל הגבלות הקורונה ובעיות טכניות, הודיע השופט לארי פידלר שהוא גוזר עונש מוות על גרג'ולו. "בכל מקום שאליו הלך - מוות והרס הגיעו בעקבותיו", אמר השופט, בעוד בני המשפחות של הקורבנות לא הסתירו את התרגשותם מהפסיקה.

את עיקר תשומת הלב בפרשה משך הרצח של אלרין, סטודנטית לעיצוב אופנה, שגופתה התגלתה בפברואר 2001 עם 47 דקירות סכין. אלרין עמדה לצאת לדייט עם קוצ'ר, שהיה אחד השחקנים העולים בהוליווד אז, והוא הגיע לביתה כאשר היא לא התייצבה במקום המפגש.

בעדותו בבית המשפט סיפר קוצ'ר כיצד הסתכל מהחלון וראה "מה שחשבתי שהוא יין אדום שנשפך על השטיח", כתם של דם מהגופה, אולם הוא סבר שהיא יצאה עם חברה אחרת כי הוא איחר.