רוחות המלחמה עדיין רוחשות בגבול רוסיה אוקראינה למרות שאיום פלישת הרוסים היה אמור להיערך, על פי התחזיות המודיעיניות, ברביעי האחרון וטרם בוצע. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ומזכיר המדינה שלו אמרו אתמול כי הם מאמינים שרוסיה תתקוף את אוקראינה "בימים הקרובים". הפרשן לענייני רוסיה יאיר נבות שוחח על כך הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM והביא פרטים חדשים אודות המתיחות הרבה באזור. 

בפתח דבריו אמר נבות: "אנחנו שומעים על מתיחות גבוהה גם במזרח אוקראינה, יש קרב מגע בין הכוחות של אותן ישויות פרו רוסיות לכוחות צבא אוקראינה ביממה האחרונה. יש שם הפגזות ארטילריות ועלייה דרמטית בהיקף נפח חילופי האש". לדבריו "השטח נפיץ מאוד והדברים שאמר ביידן לא נאמרו סתם. ההכנות הן לפעולה רוסית נרחבת שעשויה להתחיל ככל הנראה בתחילת השבוע הבא, אולי ראשון או שני. אחת הסברות הן שפוטין יתחיל עד שאולימפיאדת החורף בבייג'ין תסתיים, כדי לא להביך את חברו הסיני".

בהמשך אמר כי התחושה שאפיינה את הימים האחרונים לפיה העימות נמצא מאחור, מטעה ולא נכונה: "הכל התחיל במהלך השבוע כאשר משרד ההגנה הרוסי דיווח לכאורה על אותם כוחות צבאיים שסיימו את התרגילים וחזרו לבסיסם. זה נתן למערב איזו אנחת רווחה, סיפק אולי אפשרות לפתרון דיפלומטי, אבל המודיעין האמריקאי ביטל את האפשרות הזאת והבהיר שהצבא הרוסי הוא רק הגביר את הנוכחות ליד הגבול ושלח עוד חיילים". נבות סיכם: "הסבירות לפעולה רוסית נרחבת, גבוהה מאוד. כל הסימנים בשטח מראים שהפעולה הרוסית קרובה, שזה עניין של כמה ימים".