המלחמה באוקראינה לא עוצרת: במקביל לפגישת מנהיגי מדינות ה-G7 בגרמניה, רוסיה ביצעה היום (ראשון) מספר מתקפות טילים בבירת אוקראינה, קייב. לפחות אדם אחד נהרג כתוצאה מהמתקפה, ולפחות שישה נוספים נפצעו בדרגות שונות.

הפגיעה נגרמה בבניין דירות, וסגן ראש העיר, וולודימיר בונדרנקו, מסר כי ארבעה מהפצועים אושפזו בבית החולים וכי נמשכות פעולות החיפוש וההצלה במקום הפגיעה. עוד הוא הוסיף כי במתקפה נפגע גם גן ילדים, אך לא היו נפגעים.

ביידן במתקפה על פוטין: "דיקטטור שמבצע רצח עם באוקראינה - העדויות נערמות" (צילום: רויטרס)

שתיים מהנפגעות במתקפה הרוסית הן ילדה בת שבע ואמה. סבתה גילתה על התקיפה באינטרנט ומיהרה להגיע אל בניין הדירות, שם חזתה בבתה מחולצת מההריסות, ופרצה בבכי. "אין דבר יותר גרוע מלאבד את היקרים לנו, למה זה מגיע לנו?", אמרה.

דובר חיל האוויר האוקראיני, יורי איהנאט, מסר כי "במתקפה שוגרו בין ארבעה לשישה טילים, וכי רוסיה ביצעה את התקיפה מהמרחב האווירי של בלארוס". בנוסף, ואדים דניסנקו, יועץ לשר הפנים במדינה, אמר בטלוויזיה האוקראינית כי ישנם "מספר מתקני תשתית צבאיים הממוקמים במחוז שבצ'נקיבסקי בבירת אוקראינה, וזו הסיבה שהרוסים מפגיזים את המחוז הזה". נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, גינה את המתקפה הרוסית וכינה אותה "ברברית".