השעון שהיה שייך לאדולף היטלר ושהועמד למכירה פומבית בשבוע שעבר במרילנד שבארה"ב - עורר גל מחאות וגינויים, והוא נמכר בסופו של דבר ליהודי מאירופה במחיר של 1.1 מיליון דולר. ביל פאנאגופולוס, מנהל בית המכירות ההיסטוריות של אלכסנדר, שחשף את דבר המכירה, סירב לציין את זהות הקונה.

על השעון חרוט צלב קרס וראשי התיבות A.H. לפי הקטלוג השעון נלקח על ידי שלושים חיילים צרפתים שפלשו למעוז של היטלר בברגהוף במאי 1945. נראה שהוא נמכר והחליף ידיים מספר פעמים מאז. על פי המסמכים שהציג בית המכירות אין הוכחה ודאית לכך שהיטלר אכן ענד את השעון, אך מומחה עצמאי קבע כי "הסיכויים לכך שאכן ענד אותו גדולים".

פאנאגופולוס סיפר כי הוא ובני משפחתו ספגו איומים על חייהם במהלך המכירה הפומבית של החפצים הנאציים, שכללו בגד שיוחס למאהבת של היטלר אווה בראון, תמונות חתומות של שלל בכירים נאצים וגם בגדים נושאי טלאי צהוב והכתובת "יודה" שהיו שייכים ליהודים שגורל בעליהם לא נודע. ארגונים יהודיים רבים טענו כי המכירה גורמת לזילות השואה ומעשירה את הניאו־נאצים, אך לדברי מנכ"ל בית המכירות: "להשמיד או להפריע לתצוגת פריטים אלה ולשמירתם זה פשע נגד ההיסטוריה. הקונים אינם ניאו־נאצים, שהם בעצמם עניים מדי וטיפשים מדי כדי להעריך מוצגים היסטוריים כלשהם".