חשבנו ששמענו וראינו הכל אצל איש העסקים המיליארדר, איל הנדל"ן וכמובן - המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, אבל מסתבר שטעינו. בראיון אצל שדרן התקשורת השערורייתי לא פחות - האוורד סטרן, אמר טראמפ כי הוא יכול היה לשכב עם הנסיכה דיאנה. אז נכון, טראמפ לא אמר את הדברים לאחרונה אלא בראיון בשנת 1997, שבועות ספורים לאחר מותה של הנסיכה בתאונת דרכים טרגית בפריז, אבל זה נשמע כמו משהו שטראמפ היה מסוגל להגיד גם היום לאחר התקרית עם האפיפיור.



אתר באזפיד הוא שחשף את הראיון בו טראמפ אמר כי למרות שהנסיכה מוויילס הייתה "מטורפת", הוא יכול היה לשכב איתה. "למה אנשים חושבים שזה אגואיסטי שתגיד שהיית יכול לשכב עם ליידי די?", שאל שדרן הרדיו והטלוויזיה סטרן את טראמפ והוסיף: "יכולת לשכב איתה, נכון?". טראמפ ענה לו: "אני חושב שיכולתי לשכב איתה". עוד אמר טראמפ שהוא קיבל מכתב "ממש נחמד" מהנסיכה דיאנה בו היא הודתה לו על טובה שעשה לה, אם כי הוא לא חשף במה היה מדובר.



הראיון התקיים כאמור, רק שבועות ספורים לאחר שהנסיכה דיאנה והחבר המצרי שלה דודי אל-פאייד, בנו של הטייקון מוחמד אל-פאייד, נהרגו בתאונת דרכים לאחר מרדף של צלמי הפפראצי בפריז.



הנסיכה דיאנה. חוזרה על ידי טראמפ? צילום: רויטרס
הנסיכה דיאנה. חוזרה על ידי טראמפ? צילום: רויטרס



טראמפ, אשר עד כה מוביל בסקרים, זכה בשלוש מתוך ארבע מדינות בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית, אמר דברים דומים לסטרן שלוש שנים מאוחר יותר. "האם היית יכול לשכב איתה?", סטרן שאל אותו בראיון בשנת 2000. "בלי היסוס", אמר טראמפ.



בנוסף, בחודש אוגוסט בשנה שעברה, סלינה סקוט, כתבת ה"סאנדיי טיימס" טענה כי איל הנדל"ן רדף אחרי הנסיכה זמן קצר לאחר שנישואיה התמוטטו. "הוא הפגיז את דיאנה עם זרים מסיביים של פרחים, כל אחד בשווי של מאות פאונד", חשפה והוסיפה כי "טראמפ בבירור ראה את דיאנה כאשה האולטימטיבית". אבל ככל שהוורדים והסחלבים נערמו בדירתה של הנסיכה דיאנה, היא החלה לדאוג. "הוא עושה לי צמרמורת", התוודתה כביכול בפני הכתבת סקוט.



בספרו של טראמפ משנת 1997, "אומנות הקאמבק", כתב כי ה"חרטה היחידה שלי עם נשים היא שלא הייתה לי את ההזדמנות לחזר אחרי הנסיכה דיאנה". דוברו של טראמפ אמר באוגוסט כי למרות שהמיליארדר והנסיכה "היו ביחסים מצוינים ואהבו אחד את השני, שום דבר לא יצא מזה".



טראמפ היה נשוי שלוש פעמים ואשתו הנוכחית היא מלאניה טראמפ, דוגמנית לשעבר מסלובניה.