דונלד טראמפ והילרי קלינטון התקרבו להשגת המועמדות של מפלגותיהם לנשיאות ארצות הברית, לאחר שאיש העסקים ניצח בארבע מדינות ואילו הסנאטורית לשעבר זכתה בארבע מחמש המדינות בהן נערכו הלילה (רביעי) בחירות מקדימות ב"מיני סופר טיוזדיי". במיזורי מתנהל קרב צמוד על כל קול, והספירה עדיין לא הסתיימה.  הניצחון המשמעותי ביותר של איל הנדל"ן היה בפלורידה, שם רשם הישג כפול: גם זכה בכל 99 הנציגים של המדינה בוועידה הרפובליקנית, וגם גרם לסנאטור מרקו רוביו, תושב המדינה, להכריז על פרישתו מהמירוץ.  



כמובן שהמיליארדר השנוי במחלוקת לא חיכה לתוצאות הרשמיות וכבר הכריז בטוויטר על ניצחונו: "תודה לך פלורידה".



עבור מרקו רוביו, הסנאטור שמייצג את פלורידה, מדובר במכה קשה, לאחר שציפה לפחות לרשום הצלחה במדינת הבית שלו. בנאומו לתומכיו בפלורידה, אמר רוביו כי ארצות הברית נמצאת בצונאמי פוליטי, "שהיינו צריכים לראות אותו בא". עוד אמר כי הפוליטיקה של השנאה תקרע את ארצות הברית.



צמוד מאד במיזורי


טראמפ ניצח גם באילינוי, בצפון קרוליינה, כשהסנאטור טד קרוז הגיע למקום השני, ולאחר קרב צמוד מאד במדינת מיזורי ניצח איל ההון גם שם בפער מזערי. ההפתעה היחסית של הלילה היתה באוהיו, שם רשם המושל ג'ון קייסיק ניצחון ראשון בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית והשיג את כל 66 הנציגים ששולחת המדינה לוועידה. לאחר ניצחונו, אמר קייסיק כי הוא ממשיך בהתמודדות וכי לו יש את הסיכוי הגדול ביותר לגבור על הילרי קלינטון בבחירות לנשיאות בחודש נובמבר. 



כעת, לאחר שרוביו פרש, הסנאטור קרוז קרא בנאומו לפנות בוקר, לתומכיו של עמיתו מפלורידה לחבור אליו על מנת לגבור על טראמפ לזכות במועמדות לנשיאות.



במפלגה הדמוקרטית, הגדילה מזכירת המדינה לשעבר קלינטון את הפער מיריבה, הסנאטור ברני סנדרס. קלינטון וניצחה בארבע מחמש המדינות: בפלורידה, אוהיו, צפון קרוליינה ואלינוי. במיזורי מתנהל קרב צמוד כאשר הספירה טרם הסתיימה.