אם להאמין לתחזיות של אתרי ההימורים בארה"ב, הרי שהתוצאות בבחירות לבית הלבן כבר למעשה הוכרעו מזמן. על פי בורסת ההימורים, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, המועמדים המובילים במפלגותיהם, צפויים להביס - לא פחות מזה - את יריביהם ולזכות במועמדות הנכספת. 
 
עוד מתברר כי קלינטון זוכה ליתרון של בין 20% ל־30% על פני יריבה הרפובליקני לזכות במרוץ לנשיאות ולהיות הנשיאה הראשונה שתשב בחדר הסגלגל.

אתר ההימורים הוותיק ביותר בארה"ב, "השוק האלקטרוני של איווה", שהתחיל לפעול ב־1988, מעניק לטראמפ סיכוי של 85% לזכות למועמדות הרפובליקנית ו־90% לקלינטון לקבל את המועמדות הדמוקרטית. אותו אתר חוזה כי למנצח בפריימריז הדמוקרטים ישנם 67% לעומת 33% שניתנים למועמד הרפובליקני לזכות בבחירות לנשיאות. 
 

למרות התחזיות הקודרות עבורו, טראמפ דווקא זכה לקבל בשורות משמחות שלשום בערב כאשר בתו, איבנקה (34) ילדה בשעה טובה את ילדה השלישי ונכדו השמיני של טייקון העסקים. 
 
בתו של טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר הודיעו בגאווה על הולדתו של תאודור ג'יימס, אחיהם של הבת, ארבלה והבן הבכור ג'וסף. טראמפ, שנחשבת לאשת עסקים מוכשרת ומכהנת כסגנית הנשיא תחת אביה, התגיירה לפני כמה שנים, לקראת חתונתה עם קושנר היהודי. לא ברור אגב, כיצד מתייחס טראמפ לעובדה כי השם הפרטי של נכדו החדש זהה לשמו של יריבו המר במפלגה הרפובליקנית (טד קרוז - י"ק).
 
עוד טרם שהתבשר על הולדת נכדו, התראיין טראמפ לרשת ABC ונשאל האם, בעקבות סדרת הפיגועים בשבוע שעבר בבריסל, בירת בלגיה, האמריקאים, שטסים לאירופה, צריכים להרגיש מוגנים. הוא השיב בשלילה והדגיש: "להגיד את האמת - אני לא חושב שארה"ב בעצמה הנה מקום בטוח עבור אמריקאים. אנו מאפשרים לאלפי אנשים לבוא לכאן, לאף אחד אין מושג מהיכן הם מגיעים. יהיו לנו בעיות עם זה". 
 
בנוסף לכך טען טראמפ כי גם אירופה "איננה מקום בטוח עבור תושביה" והוסיף כי "כאשר אמרתי בחודש ינואר האחרון כי בריסל הינה 'גיהינום' מבחינת האוכלוסייה הרדיקלית שנמצאת בה, צדקתי ולמעשה חזיתי את מה שהתרחש שם בשבוע שעבר"