הוסרו הכפפות: רשת CNN ערכה הבוקר (שישי) עימות בין המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית ברני סנדרס והילרי קלינטון בברוקלין, ניו יורק. סנדרס הודה שהילרי מוסמכת לתפקיד אבל אמר שהיא הראתה שיפוט לקוי על ידי לקיחת תרומות מוול סטריט תמורת נאומים שהעבירה.



שני המועמדים הנמצאים חמישה ימים לפני הפריימריז בניו יורק, נאבקו במהלך העימות על התמיכה שלהם בישראל - סנדרס קרא לעצמו "100 אחוז פרו-ישראלי", אך הוסיף כי השלום במזרח התיכון דורש טיפול "בעם הפלסטיני בכבוד". סנדרס התייחס גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "יגיע הזמן, אם אנחנו הולכים לפעול למען השלום, שבו נהיה חייבים לומר כי נתניהו אינו צודק כל הזמן". קלינטון הגיבה בצורה ניטרלית: "אף אחד לא אומר שכל מנהיג תמיד צודק אבל הוא במצב קשה".



כאמור, סנדרס תקף את פעולותיה של קלינטון: "האם למזכירת הממשלה קלינטון יש את הידע והניסיון הדרוש כדי להיות נשיאה? כמובן שכן אבל אני מפקפק בכושר השיפוט שלה. היא הצביעה בעד המלחמה בעיראק והובילה למחדל מדיניות החוץ הגרוע ביותר בהיסטוריה של המדינה הזאת".



קלינטון השיבה כי ההאשמות על לקיחתה תרומות מוול סטריט היו תקפות גם לגבי הנשיא ברק אובמה, אשר כמועמד גייס שם כספים רבים. קלינטון תקפה גם היא את נסיונו, וטענה כי סנדרס הראה חוסר בקיאות בסוגיות מדיניות. היא ציטטה ראיון שלו ב"ניו יורק דיילי ניוז" שבו, לטענתה, הוא לא היה מסוגל להסביר בבירור איך ישיג את מטרתו לשבור את הבנקים הגדולים. בנוסף, היא התייחסה לבעיות הכלכליות בארצות הברית ואמרה כי בתור נשיאה תעלה את שכר המינימום ל-15 דולר לשעה.



העימות היה לוחמני ביותר ומנחה העימות, וולף בליצר, הזהיר אותם בשלב מסוים: "אם שניכם צורחים אחד על השני, הצופים לא יוכלו לשמוע אף אחד מכם". 


השניים התייחסו לבנקים הגדולים וסנדרס טען כי קלינטון פעלה לטובתם כסנטורית מדינת ניו יורק. כשנשאל לגבי החלטה מדינית אחת שקלינטון עשתה שהראתה שהיא לטובת הבנקים, סנדרס אמר: "החמדנות, קלות הדעת וההתנהגות בלתי חוקית של וול סטריט הובילו למשבר הפיננסי", בזמן שקלינטון הייתה "עסוקה בנאומים לבנק גולדמן זאקס". בתגובה קלינטון אמרה: "הוא לא יכול לבוא עם דוגמא כי אין דוגמא. תמיד חשוב לקבל את העובדות".