אתה לא יכול להשיג תמיד את מה שאתה רוצה, אומר אחד השירים הידועים של להקת הרולינג סטונס, וכנראה שגם המיליארדר דונלד טראמפ ייאלץ ללמוד זאת על בשרו. הלהקה ביקשה מהמועמד הרפובליקני היחיד והכמעט רשמי לנשיאות ארה"ב, שיפסיק להשמיע את שירי הלהקה במהלך אירועי הבחירות שלו. 

בהצהרה שפרסמה להקת הרוק האגדית, מסרו חבריה כי הם אינם נתנו אישור לצוות הקמפיין של טראמפ להשמיע את שיריהם, "וביקשו שהם יפסיקו מידית כל שימוש כזה". דובר הקמפיין של טראמפ לא הגיב עדיין על הבקשה, ולא אמר האם יש לצוות של טראמפ רישיון להשתמש בשירים. 
טראמפ, חובב מוזיקה מושבע, משתמש מזה חודשים  בשירי הרולינג סטונס באירועי הבחירות שלו, כחלק ממגוון אמנים שהוא משמיע, כמו אלטון ג'ון, שירי אופרה ושירי רוק קלאסים נוספים. להיטם של הרולינג סטון "You Can't Always Get What You Want" , שיצא ב-1969 הוא שיר פופולרי בכנסים הללו. 

הזמרת אדל וסולן להקת אירוסמית סטיבן טיילר ביקשו בעבר מהמיליארדר להפסיק להשמיע את שיריהם. גםהזמר  ניל יאנג התרעם כאשר איל הנדל"ן השמיע את שירו " "Rockin' in the Free World"  בשנה שעברה. במקרים הללו, טראמפ הפסיק להשמיע את השירים.