דונלד טראמפ, המועמד הצפוי של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, נפגש היום עם יו"ר בית הנבחרים, פול ריאן, במטרה לאחות את הקרעים במפלגה בעקבות בחירתו של טראמפ למועמד והעובדה שבכירים במפלגה כיום ולשעבר סירבו להצהיר על תמיכתם בו. ריאן הוא הנציג הנבחר הבכיר ביותר של הרפובליקנים ונתפס כמנהיג של ממסד המפלגה שמתנגד למועמדותו של טראמפ. 



השניים נפגשו במטה המפלגה הרפובליקנית בוושינגטון ולאחר מכן פרסמו בהצהרה משותפת, בה נאמר כי "היתה לנו שיחה מצוינת. בעוד שהיינו כנים אחד עם השני, הבנו שיש הרבה נושאים בהם יש לנו מכנה משותף. זאת היתה הפגישה הראשונה שלנו, אבל היא היתה צעד חיובי מאד לעבר אחדות". 



בעקבות הפגישה, אמר ריאן כי יהיה מוכן לעמוד בראש ועידת המפלגה, שתתקיים בחודש יוי בקליבלנד, בה צפוי טראמפ לקבל את המועמדות באופן סופי.



מוקדם יותר השבוע, הבהיר המיליארדר כי אינו מתכוון להשקיע מאמצים באיחוד המפלגה. הוא אף אמר כי תמיכתו של ריאן אינה הכרחית והזכיר את יותר מעשרת מיליוני הקולות שקיבל בבחירות המקדימות של המפלגה.



למרות זאת, תמיכה של יו"ר בית הנבחרים, תסייע לטראמפ ולמפלגה לנוע אל מעבר למצב המוזר בו בכירי המפלגה התקשו להליט אם לעמוד מאחורי איל הנדל"ן. תמיכת כזו אף תסייע לטראמפ לבנות תשתית לקמפיין שלו ואיסוף התרומות.