אחרי שלושה ימי חופשה בשל דלקת הריאות בה לקתה, ושגרמה לסערה גדולה במערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון חזרה היום (חמישי) לפעילות רגילה. בכנס בצפון קרוליינה, אמרה קלינטון לתומכיה כי זה נהדר לחזור לקמפיין. "כפי שאתם בוודאי יודעים לאחרונה הייתה לי השתעלות שהתגלתה כדלקת ריאות, ניסיתי להמשיך לעבוד אבל אני מוכרחה להודות שהימי מנוחה שלקחתי עשו לי טוב. אני לא טובה בלקחת דברים בקלות גם בנסיבות רגילות, וחודשיים לפני תום המירוץ, לשבת בבית זה הדבר האחרון שרציתי לעשות", הוסיפה.



אתמול אמרה הרופאה האישית של קלינטון, ד"ר ליסה ברדק, כי "הילרי בריאה וכשירה לשרת כנשיאת ארה"ב". הרופאה הוסיפה כי קלינטון החלימה בעזרת מנוחה ואנטיביוטיקה.    



יריבה של קלינטון, המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, שב והתייחס למצבה הבריאותי של המועמדת הדמוקרטית. בכנס בחירות באוהיו, שיגר טראמפ עקיצה לכיוונה של קלינטון וטען כי מצבו הרפואי טוב בהרבה. "בחדר היפה הזה חם מאוד. אני לא יודע, חברים, אתם חושבים שקלינטון היתה יכולה לעמוד כאן שעה ולנאום?".



גם טראמפ, מצדו,  פרסם חוות דעת רפואית של רופאו האישי, ד"ר הרולד בורנשטיין ,שמצהיר כי המועמד הרפובליקני במצב בריאותי מצוין.



בינתיים ממשיכים הסקרים להראות כי טראמפ מצמצם את הפער מקלינטון, ושני המועמדים צמודים כעת במספר מדינות מפתח בהן הובילה קלינטון בעבר בפער גדול, בהן אוהיו ופלורידה. סקר של רשת CBS בשיתוף "ניו יורק טיימס" הראה כי קלינטון מובילה כעת על טראמפ בפער של שני אחוזים בלבד, 46 מול 44 אחוזים. קלינטון יכולה אולי לשאוב עובדה כי שחקן הכדורסל הטוב בעולם, סטף קרי מקבוצת גולדן סטייט וורייורס, הודיע כי הוא תומך בה במירוץ לנשיאות.