האם נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' בוש האב, לא יצביע למועמד המפלגה הרפובליקנית, איתה הוא מזוהה? קת'לין הרטינגטון קנדי טאונסנד, לעבר מושלת מרילנד ובתו של רוברט קנדי, אחיו של הנשיא המנוח, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה תמונה שלה עם הנשיא לשעבר וכתבה : "הנשיא אמר לי שהוא יצביע להילרי".



משפחת בוש, ובראשם שני הנשיאים לשעבר, שמהרה על שתיקה בכל מה קושר לתמיכה בדונלד טראמפ, בעיקר לאחר שהבן והאח, ג'ב בוש, שהתמודד על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, נאלץ לפרוש לאחר שלא זכה לתמיכה גדולה ולא הצליח לגבור על טראמפ.



בראיון טלפוני, אמרה טאונסנד, כי נפגשה עם הנשיא לשעבר השבוע, ואמרה כי הביע בפניה את העדפתו למועמדת הדמוקרטית. "זה מה שהוא אמר", אמרה לאתר פוליטיקו.



הפוסט של קנדי טאונסנד על הצבעתו של בוש האב. צילום מסך
הפוסט של קנדי טאונסנד על הצבעתו של בוש האב. צילום מסך



דוברו של בוש האב, ג'ים מקגראת', אמר כי "הפתק שהנשיא בוש ישים כאדם פרטי יהיה בדיוק כזה - פרטי. הוא אינו מגיב על המירוץ לנשיאות".



שני הנשיאים לבית בוש לא הגיעו לוועידה הרפובליקנית שנערכה בחודש יולי בקליבלנד, בה הוכרז באופן רשמי על מועמדותו של טראמפ



מאז תחילת הפריימריז של המפלגה הרפובליקנית, הביעו רבים בממסד הרפובליקני התנגדות רבה לטראמפ וטענו כי הוא אינו מייצג את המפלגה. בשלב מסוים אף נבחנה האפשרות להציג מועמד חלופי, לאחר שהיה ברור כי בקרב יתר המועמדים אין מי שיכול לגובר עליו.