תחנת טלוויזיה בניו זילנד מצאה בארכיון שלה ראיון נוסף שיכול לסבך את טראמפ. אמנם הוא לא השתמש בו בשפה קשה, או תיאר תקיפה מינית בבדיחות, אבל הוא הודה שהיחס שלו לנשים לא מאפשר לו להיות נשיא. בראיון ששודר ברשת TV3 בשנת 1993 ונחשף היום (שני) סיפר המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, על התדמית שנוצרה לו כטייקון שמסתובב עם נשים זוהרות, ואמר שהוא בר מזל שהוא לא צריך לרוץ למשרה ציבורית. "אני לא נהנה מהתדמית הזאת", ענה טראמפ לשאלה על ידי המראיין אוון פולנד, "אני מניח שיש לי את התדמית הזאת. אני חושב שנשים הן יפות, אני חושב שחלק מהנשים יפות יותר מנשים אחרות, אם להיות כן. יש לי מזל שאני לא צריך לרוץ למשרה ציבורית".



פולנד, שכיום עובד כעיתונאי פרילנסר אמר לאחר ששאלו אותו על הראיון, 23 שנים אחרי ששודר כי הוא זוכר שטראמפ היה גלוי ופתוח אודות חייו וכי "זה מצחיק איך כל כך הרבה שנים, שורה אחת כזאת חוזרת ונושכת אותך", והפרשן הפוליטי של הרשת המליץ לטראמפ "להקשיב למילותיו הנבואיות". 





כזכור, טראמפ אכן הסתבך מספר פעמים בשבועות האחרונים בגלל התבטאויותיו הקשות כלפי נשים. רק בסוף השבוע האחרון נחשף סרטון של ראיון שנערך טראמפ ב-2005 עם כתב הבידור בילי בוש, בה התבטא טראמפ באופן קשה כלפי נשים ותיאר את הפריבילגיות שמעמד הכוכבות שלו מעניק לו. "האמת שניסיתי לשכב איתה", נשמע טראמפ אומר בלשון בוטה. "היא הייתה נשואה. התחלתי איתה כמו 'כלבה'". בהמשך נשמע המועמד הרפובליקני אומר "אני נמשך אוטומטית לנשים יפיפיות, אני פשוט מתחיל לנשק אותן. זה כמו מגנט. פשוט מתחיל, אפילו לא מחכה. וכשאתה כוכב, הן נותנות לך לעשות את זה. אתה יכול לעשות הכל. לתפוס אותן מאיבר מינן".

נושא היחס של טראמפ לנשים עלה גם בעימות שנערך במהלך הלילה בינו לבין המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, ובניגוד להרגלו התנצל על דבריו. "אני לא גאה בדברים שאמרתי", ענה טראמפ, "אני מתחרט, אני מתנצל על מה שהיה. זאת היתה שיחת מלתחות שאני מתחרט עליה, זאת היתה שיחה בעולם שבו מטביעים אנשים בכלובי מתכת, ונעשים דברים נוראיים. לא ראינו דברים כאלה אי פעם. אנשים מסתכלים על המדינה, ואני נבוך ממה שהם רואים. אני אנצח את דאעש, שנוצרו מתוך ואקום, בגלל שיקול דעת מוטעה, אני אטפל בדאעש ואתייחס לדברים יותר חשובים".

על פי סקר של רשת סי.אן.אן שנערך אחרי העימות, 57% אמרו שהילרי קלינטון ניצחה, לעומת 34% שטענו שטראמפ יצא כשידו על העליונה. מדובר בירידה למזכירת המדינה לשעבר לעומת העימות הראשון, אז 62% אמרו שניצחה. אם זאת, על פי הסקר, טראמפ התעלה על הציפיות שהיו ממנו לאחר משבר ההתבטאות שלו כלפי נשים.

סקר נוסף, של חברת המחקר "yougov", היה צמוד יותר. 47% תמכו במזכירת המדינה לשעבר לעומת 42% שתמכו בטראמפ. בין המצביעים שטרם החליטו במי לתמוך, קלינטון זכתה ב-44 אחוזי תמיכה ואילו טראמפ ב-41 אחוזים. גם בין הנשים ניצחה קלינטון, זאת על רקע ההתבטאויות המבזות של טראמפ כלפי נשים שנחשפו בסוף השבוע. 46% מהנשים תמכו בקלינטון, לעומת 43% בטראמפ.