הבחירות בארה"ב: הסקרים בפלורידה התהדקו עד כדי סטייה סטטיסטית בלבד ושני המועמדים שופכים מיליונים על שדה הקרב. למועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ אין דרך לניצחון ללא הבטחת הצבעתם של 29 האלקטורים בפלורידה. יריביו הדמוקרטים מודעים היטב לעניין וממוקדים בניסיון למנוע ממנו את זה. טראמפ יכול לנצח בכל המדינות המתנדנדות הנותרות - קולורדו, יוטה, אריזונה, ונבאדה במערב, אייווה ואוהיו במערב התיכון וניו המפשייר, וירג'יניה וצפון קרוליינה בחוף המזרחי - ועדיין להפסיד אם קלינטון תנצח בנבאדה.



האתר של סטטיסטיקאי הבחירות, נייט סילבר, 538, מתייחס לפלורידה כאזור קרב בעל הסיכוי הגבוה ביותר לשנות את האיזון העומד על 16.7%, לטובתם של שני המועמדים. ככל שהמירוץ מתקרב לרגע ההכרעה משקלה של כל קבוצה דמוגרפית נעשה כבד יותר מבעבר. וכך, הצבעת האוכלוסיה היהודית שגודלה הכולל הוא 5% מכלל אוכלוסיית המצביעים של פלורידה, הופכת למטרה מרכזית.



ישנה קבוצה אחת שתומכת בקלינטון ונקראת יהודים למען קידמה. קבוצה זו מימנה קמפיין פירסום שפונה בימים הרי גורל אלו באופן ממוקד לקהילה היהודית. בקמפיין מופיע ג'ו ליברמן, סנאטור מקונטיקט, שנחשב למתון בכל הקשור לנושאים המעסיקים את הציבור היהודי. בנוסף הם משתמשים בסרטונים של פוליטיקאים יהודים שמשבחים את קלינטון לאורך השנים, בהם בנימין נתניהו, שמעון פרס, אהוד ברק וציפי לבני. החלטתם לכלול בקמפיין סרטונים של נתניהו והנרי קיסינג'ר מראה היכן הם חושבים שעומדים היהודים המתלבטים: הנושאים המהותיים עבורם הם מדיניות החוץ, במיוחד המדיניות כלפי ישראל, שם ישנם דמוקרטים המקווים לשינוי אחרי שמונה שנים סוערות.



ברק אובמה, הנשיא הנוכחי, זכה ל-78% מהקול היהודי בפלורידה בהצבעה שנערכה ב-2008, אבל איבד תמיכה ב-2012, אז השיג רק 67% מהקולות, וזכה בבחירות במדינה על חודה של נקודה אחת. הסוקרים בפלורידה סיפרו לג'רוזלם פוסט כי במידה וקלינטון לא תשיג את התוצאה לשל אובמה בשנת 2012 בקרב היהודים, היא תפסיד את הבחירות.