ב-16 לפברואר בני הזוג ברידג'יט ופסקל טרודק, בני זוג בשנות ה-50 לחייהם מצרפת, וילדיהם סבסטיאן בן ה-21 ובתם שארלוט בת ה-18 נעלמו יום אחד מעל פני האדמה. לאחר שלא התקבל כל אות חיים מן המשפחה, נפתחה חקירה בנושא ובמשטרה קיוו כי מדובר בהיעלמות ולא יותר.

אך כמו בסרט אימה, כאשר הגיעו החוקרים אל בית המשפחה בפרבר אורוו, ליד העיר נאנט, הם הבינו שהתמונה שונה וטרגית מזה. בית משפחת טרואדק נראה כמו קפא בזמן, וכל מי שנכח בזירה הבין שמשהו מצמרר אירע בין כותלי הבית, ולא הייתה תקווה למצוא דבר מה חי. לאור הממצאים המזוויעים שנמצאו בבית, המקרה הוגדר מחדש כחשד לחטיפה, כליאה והגרוע מכל- רצח. הפרשה המסתורית צמררה והסעירה את צרפת בשבועיים האחרונים, וסופה הטרגי עודו מהדהד. 
לאחר שהיו בבית משפחת טרודק, המטרה הבאה הייתה להבין מה התרחש בבית, ומה פשר הממצאים המטרידים. בכל חדר קיבלו החוקרים עוד ועוד רמזים מצמררים. באחד מהם מצאו טלפון נייד שהיה מגואל בדם. בהמשך, התברר שזה היה הטלפון של הבן, סבסטיאן, ובחניית הבית הרכב היחיד שנמצא היה הג'יפ שלו. כאן, חשבו החוקרים כי אולי הבן, שהיה בטיפול פסיכולוגי וריצה עבודות שירות, רצח את בני המשפחה והתאבד. 
 

רצח משפחת טרואדק. צילום מסך דרך טוויטר
רצח משפחת טרואדק. צילום מסך דרך טוויטר

 
בשלב הבא, בחדרי השינה, החוקרים גילו כי הסדינים הוסרו מכל המיטות ושבחדרי האמבטיה לא היו מברשות שיניים. ממצא זה עורר את חשדתם של החוקרים, והיה נראה כאילו מישהו ניסה בצורה כושלת להעלים סימני דנ"א. בעודם מתקדמים בתוך כותלי הבית גילו החוקרים עוד מהזוועות שהוא טומן; על גרם המדרגות ועל הרצפה בקצהו התחתון נמצאו עקבות דם של ההורים, פסקל וברידג'יט, וכן דמו של סבסטיאן. ככלל, הייתה תחושה שהכל נעצר מלבד הזמן, ולצד כיור מלא בכלים מלוכלכים וכביסה רטובה במכונת הכביסה, המשטרה מצאה כי לא היה שימוש בטלפונים הניידים של כל בני המשפחה מאז ה-17 לפברואר, והמכשיר של סבסטיאן היה האחרון שיצא מכלל שימוש. כמו כן, גם חשבונות הבנק שלהם נותרו ללא שימוש מאז אותו התאריך.
 
סבסטיאן ושרלוט טרואדק צילום מסך דרך טוויטר
סבסטיאן ושרלוט טרואדק צילום מסך דרך טוויטר

במהלך החקירה, בעודם בוחנים את המראות הקשים בבית, החוקרים ניסו לשחזר ולהבין מה בדיוק התרחש בבית, ומה עלה בגורל בני הבית. כבר הייתה תחושה כבדה באוויר שאת בני המשפחה הזו לא ימצאו בחיים. בתחילה כאשר היה חשד רק להיעלמות המשפחה, הגיס של פסקל, הרברט, נחקר אך אמר רק כי לא ראה את בני המשפחה בימים האחרונים. מסיבות שאינן ברורות עדיין, בימים אלו התוודה הרברט כי רצח את בני המשפחה, אך למרות הסוף הטראגי הפרשה רחוקה מלהסתיים.

על פי דיווחי העיתונות הצרפתית, הרברט פעל בשיתוף פעולה עם אשתו לשעבר, ורצח את המשפחה על רקע קרב ירושה על מטילי זהב. על פי החשד, הוא הכה אותם למוות בעזרת חפץ קהה בביתם שבנאנט. השוטרים מצאו שירי דנ"א מדמו בבית המשפחה. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הרוצח סיפר למשטרה היכן החביא את הגופות. החקירה עדיין בעיצומה, כמו גם החיפוש אחר גופותיהם של בני משפחת טרודק. 

בני הזוג טרואדק. צילום מסך דרך טוויטר
בני הזוג טרואדק. צילום מסך דרך טוויטר