מיטב הסלבס הגיעו אמש להקרנת הבכורה של הסרט "וונדרוומן" בכיכובה של גל גדות ביס פלאנט רמת גן. כפי שכבר קראתם כאן ב- TMI בשבוע שעבר, הכוכבת ההוליוודית נבצרה מלהגיע לאירוע אבל כן נראה שישראל הקטנה במחשבותיה לאחר שהקדישה פוסט מרגש למחווה שגלובוס גרופ העניקו לה- כיתוב אישי על מגדלי עזריאלי בתל אביב.


 

כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב ואז קיבלתי עוד תמונה מבת דודה שלי , חברה טובה וקולגה.. הבנתי שזה אשכרה אמיתי..וואו! אין מילים.. בתור נערה הייתי מבלה ימים רבים בעזריאלי, עם חברות, עושות שופינג וחוזרות הביתה ברכבת.. שאני חוזרת מנתבג הביתה , שלושת המוסקטרים האלה תמיד מנצנצים מרחוק עומדים זקופים , מזכירים לי שהגעתי הביתה. ועכשיו הם קוראים את שמי..אני בהודיה על הכל. שום דבר לא מובן מאליו . הלוואי ואוכל להשיב את כל הטוב והאהבה שסביב חזרה ליקום.. תודה גדולה לכולם על הכל. ❤ נ.ב - מזל שההורים שלי עיברתו את השם לגדות מגרינשטיין

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on


מי שהצליחה לגנוב את תשומת הלב של צלם הפפראצי שלנו היא טיטי איינאו, מלכת היופי והשורדת במיל' שהגזרה שלה תמיד מעוררת קנאה. איינאו הרווקה הטרייה, שיוצאת ונכנסת למערכת היחסים עם בן הזוג לשעבר ישראל אור תועדה אוכל פיצה! בהחלט מעורר הערצה, כי תמיד כיף לראות דוגמנית אוכלת מזון של בני אדם אמיתיים.

סיי צ'יז! טיטי איינאו (צילום: אמיר מאירי)
סיי צ'יז! טיטי איינאו (צילום: אמיר מאירי)


אופס...באמצע הביס
אופס...באמצע הביס

ובירה לקינוח...לבריאות כפרה
ובירה לקינוח...לבריאות כפרה

גם יוצאות "האח הגדול" תהילה אסודרי ועדן סבן, שכבר ממש לא רוצה שתזכרו מאיזה הכרתם אותה הגיעו לערב בנות, ללא בני הזוג, לעומת הזמרת נועה קירל, שכן נכחה באירוע, כמו גם בן הזוג ברק שמיר אבל לא נהנו מהסרט יחדיו. נועה הגיעה עם הסוכן שלה כשמסביבה התגודדו עשרות מעריצים, בעוד ששמיר הגיע לפניה מלווה ב-4 חברים.

בין המוזמנים שהגיעו לראות את הכוכבת על המסך הגדול: נטלי דדון , הילה סעדה, אלינה לוי, , ליאת אשורי ואסי נקדאי, רוית אסף, אשלי וקסמן, השף שאול בן אדרת, אור הלר ועוד..

שיגועים. עדן סבן ותהילה אסודרי
שיגועים. עדן סבן ותהילה אסודרי

סוליקו. נועה קירל
סוליקו. נועה קירל

מעניין מה היא חושבת על הסטייל של וונדרוומן. ליאת אשורי
מעניין מה היא חושבת על הסטייל של וונדרוומן. ליאת אשורי

מתאוששת. נטלי דדון
מתאוששת. נטלי דדון