Tmi מברך את כתבת הרכילות המיתולוגית של מעריב ליאורה גולדנברג -שטרן שחיתנה ביום שישי האחרון את בתה היפהפייה שחר עם בחיר ליבה סתו חורגין במתחם ג'ונה אירועים על הים בנתניה. התייצבו לפרגן למי שאחראית כבר שלושה עשורים לסקר את החיים האישיים המחמיאים והפחות של המפורסמים בביצה רשימה מכובדת של אורחים, ביניהם אנשי עסקים, סלבס ופוליטיקאים.

הגיעו בהופעת בכורה ראשונה מאז הפרידה ג'ודי ניר מוזס והאקס סילבן שלום שמסתמן כי שומרים על קשרי חברות טובים, המפיק האגדי מוטי רייף שהיה אמון על טקס החופה האלטרנטיבית שהייתה ברוח מגילת העצמאות, מגישת ״הכל כלול״ סיוון כהן-סבן, חיים אתגר, שר התחבורה ישראל כץ ואשתו רונית, בוז'י הרצוג ואשתו מיכל, ליאורה עופר, רותי ומאיר שטרית, אבי בלשניקוב, עו״ד מיטל דנינו, הילה רהב, הכתב הפלילי גיא פלג, כתב עובדה עומרי אסנהיים, עופר נימרודי שנשא ברכה לזוג הטרי, האב הטרי רוני מאנה שהשאיר את אשתו ג'ני צרוואני בבית עם הפעוטה הקטנה והגיעה עם חבריו הטובים גיא בלושינסקי ואשתו דנה.

רוני דרורי, סתו חורגין, שחר גולדנברג וליאורה (צילום: ziv magnets(
רוני דרורי, סתו חורגין, שחר גולדנברג וליאורה (צילום: ziv magnets(




מעצב השיער איציק כרסנטי, מפכ״ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, ניצב בדימוס אורי בר לב ובת הזוג ענת שטיינמץ, לי גרבנאו שהיתה אמונה על שמלות הכלה ובעלה עומר דנקנר, דודו פישר ורעייתו רויטל, רחלי ומשה להב ועוד. שיהיה במזל טוב!

ישראל ורונית כץ, ג'ודי ניר מוזס
ישראל ורונית כץ, ג'ודי ניר מוזס

אמיר זוהר, עמרי אסנהיים, עופר נמרודי וליאורה
אמיר זוהר, עמרי אסנהיים, עופר נמרודי וליאורה


 

A post shared by Alizazana (@alizazana) on