היא התפללה ליום בלי גשם ואפילו אסרה להזכיר את המילה הזו לידה בהקשר לחתונה שלה אבל זה קרה, והיום (חמישי), ביום הכי גשום בשבוע, אילנית לוי נישאת לאלירז שדה בחיר ליבה.

למרות שהשמיים סוערים זהו יום מתוק: אחרי שבע שנות זוגיות דביקה ופוטוגנית זה סוף סוף זה קרה והשדרן וזוכה "האח הגדול" כרע ברך והציע נישואים למלכת היופי לשעבר, גרושתו ואם ילדיו של אייל גולן. חמישה חודשים אחרי ההצעה המרגשת הגיע היום ולוי שוב לובשת שמלת כלה, הפעם של המעצבת דנה הראל ולא עבור קמפיין אלא בכדי להפוך לאישה נשואה בפעם השנייה כשעבור אלירז, שלובש חליפה של אופנת סגל זוהי הפעם הראשונה. כבונוס, הכלה הטרייה גם החליטה לפתוח חשבון אינסטגרם חדש והשם: "אילנית לוי שדה".



500 מוזמנים, בני משפחה וחברים קרובים לבושים בלבן החלו להגיע היום לקבלת הפנים שהחלה בשעה הלא שגרתית 15:30 ויפים ונרגשים הגיעו לשמח את החתן והכלה. השניים צעדו לחופה לצלילי קולו של הזמר בניה ברבי, שגם ילווה אותם בריקוד הסלואו הראשון שלהם. בתפקידים של כבוד כשכל אחד אוחז ביד אחרת של אימם ליאם ואלין, ילדיה של לוי שמתגוררים בשנים האחרונות ביחד עם אלירז הכניסו את אמם לחופה.



את טקס חופה המרגש חתמו השניים בברכות אחד לשניה "אתה קולט? אנחנו מתחתנים! קודם כל, איזה הזוי! אאז לפני שבע שנים הלכו, ולא ידענו לאן הולכים. ופחדנו. פחדנו להיות ולא להיות אז מאמי -הצלחנו. הצלחנו להסתכל לפחד הזה בעיניים ולדפוק לו וואחד חיוך! לקפוץ ביחד את הבאנג'י וללכת ביחד את המסע הכי מדהים של החיים שלנו" אמרה לוי ואלירז בדמעות בירך: "שהאהבה תשרור ביני, בינך ובין ליאם לבין אלין האהובים שתמיד הראו לנו את הדרך שגם אנחנו התנהגנו לפעמי כמו ילדים. את הכוח שלי את הרוח שלי שיבוא היום ותהיי האמא לילדיי בעזרת השם. מזל טוב יפתי"

משפחה יפה וגדולה. ליאם אלין אילנית ואלירז (צילום: פזי אברמוביץ')
משפחה יפה וגדולה. ליאם אלין אילנית ואלירז (צילום: פזי אברמוביץ')

מעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים, שמלווה את לוי מתחילת דרכה היה אמון כמובן על הלוק שלה גם ביום החשוב בחייה והיה הראשון לחשוף ברשתות החברתיות את המראה של הכלה ואפילו את המפגש המרגש של הזוג. בין האורחים: בל אגם, יגאל אהובי וגלית גוטמן שהגיעה עם הבת שירה, ינאי פרישר גוטמן, מירי בוהדנה, שי מיקה יפרח, אמירה בוזגלו, טום באום ואחרים.

(צילומים: פזי אברמוביץ')



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אני מלווה אותך מהיום הראשון... תחרות מלכת יופי, חתונה, שתי לידות, גירושים, קמפיינים, תכניות, בר מצווה, בת מצווה ומה לא!! האמת, לא חשבתי שאלווה אותך שוב מתחת לחופה עם אהוב ליבך (שכמובן עבר אישור שלי!). אילניתוש שלי, מלכה שלי, מוזה שלי, אחות שלי... אין מאושר ממני (חוץ מאמא שלך) ללוות אותך ביום המרגש הזה! להחזיק לך את היד ולראות אותך כלה - הכלה הכי יפה בעולם! אני מאחל לך חיים מלאים באושר ואהבה! בקיצור, נתראה בברית מילה... אוהב אותך ❤ @efratcassouto ✨ @danahareldesign @dvirka2 #blondebymikibuganim @ilanitlevi_sade @iritrahamim

A post shared by Miki Buganim (@mikibuganim) on