האייטם הבא יותיר אותכם לגמרי המומים כי לא תאמינו, שאפילו סופיה מצ'טנר ודורית רבליס הדוגמניות שמהוות סמל לשלמות עושות פוטושופ לתמונות שהן מעלות אך אם זה לא מספיק מזעזע אותכם, קבלו את הסיפור הבא.

מצ'טנר, רבליס ואביטל לנגר נסעו לייצג את ישראל בשבוע האופנה בלונדון. כל אחת מהשלוש העלתה תמונה משותפת שלהן לחשבון הפרטי שלה. אומנם מדובר באותה תמונה אך עוקב מסור הבחין בהבדלים וגילה שכל אחת מהדוגמניות עשתה פוטושופ רק לעצמה ולא דאגה לקולגות שלה בתמונה. סופיה מצ'טנר הורידה לעצמה את הבטן ש"בלטה" והצרה לעצמה את הלסת ואילו בחשבון של דורית נראית מצ'טנר בלי הפוטושופ בעוד דורית הצרה לעצמה את היד והגדילה את החזה (צפו בסרטון בראש הכתבה).



אותו עוקב ניסח את התופעה הלא חברית בדרך הטובה ביותר וכתב" נשלחו אליי שתי תמונות של דוגמניות ישראליות שאמורות להביא גאווה לאומית בשבוע האופנה בלונדון. אפשר לראות את ההבדל בין התמונות. מה שעצוב שכל אחת ערכה רק את עצמה והשאירה את האחרת כמו שהיא באמת. לצערי לי הן לא מביאות שום גאווה ורק ממשיכות לעודד את הרצון הלא הגיוני של אנשים להראות כמו שאף אחד באמת לא נראה.תכלס אני מרחם עליהן שאפילו הן לא מרגישות מספיק בנוח עם עצמן ".


ומה כאן?
ומה כאן?